Initiative si BMW promoveaza noul BMW Seria 5
Dezvoltată de Initiative, campania de media pentru promovarea noului model BMW Seria 5 se întinde pe durata a două luni, urmând a se încheia la mijlocul lunii mai. „Mixul de media este croit întocmai după chipul şi asemănarea publicului BMW: dinamic şi îndrăzneţ. Ne-am construit planul de acţiune pornind de la o investiţie solidă în TV şi am continuat cu accente creative şi relevante în presa scrisă, în online, outdoor, în locaţii premium şi pe aeroporturi. Este cea mai amplă campanie BMW a anului!” spune Alexandra Olteanu, Buying Director Initiative.

Din punct de vedere creativ, campania include formate speciale pentru internet şi presă, dar şi expuneri outdoor spectaculoase. Astfel, cubul gigant din faţa aeroportul Henri Coanda şi unul dintre cele mai mari mesh-uri din Bucureşti (bulevardul Magheru) sunt ocupate de câte un BMW Seria 5, în timp ce un spot de 30 de secunde rulează pe TV screen-uri instalate în zonele centrale ale capitalei.

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Cu o cifră de afaceri de $11.6 miliarde de dolari (conform clasamentului RECMA), Initiative Worldwide numără peste 2.500 de angajaţi în cele 91 de birouri la nivel global.
Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide.

În România, Initiative este activă de 16 ani şi are un portofoliu de clienţi format din: Austrian Airlines, BMW, Burger King, Ferrero, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, KIKA, Millennium Bank, MOL România, Orange România, Pernod Ricard, Provident Financial, Supreme Chocolat (Primola).