FIFA World Cup Trophy Tour by Coca-Cola - campanie digitala organizata de MRM Worldwide si Syscom Digital
La Sala Palatului din Bucuresti, fanii romani ai fotbalului au posibilitatea sa traiasca emotia si spectacolul grandios al Cupei Mondiale, in cadrul Turneului Cupei Mondiale, prezentat de Coca-Cola. Cei care au vrut sa isi rezerve un loc, au putut revendica una dintre cele 2000 de invitatii pentru 2 persoane, oferite de Coca-Cola, doar prin inscrierea pe site-ul www.coca-cola.ro sau prin SMS la numarul 1774.

Activarea digitala a evenimentului oferit de Coca-Cola este realizata de MRM Worldwide, sub coordonarea Cristinei Birleanu, Account Director la agentia interactiva a grupului McCann, avand suportul Syscom Digital, pentru componenta de mobile marketing si mobile ticket entry (barcode / voucher virtual).

Mecanismul, simplu dar direct, a permis inscrierea prin introducerea datelor pe website-ul www.coca-cola.ro sau prin trimiterea unui SMS de pe telefonul mobil, in perioada 12 martie-7 aprilie 2010.

Noutatea campaniei, pe langa interfata on-line interactiva, a constat in invitatiile digitale care au fost automat atribuite celor inscrisi, in limita numarului total disponibil. Indiferent prin ce modalitate s-au inscris doritorii (website sau SMS) acestia au primit prin SMS invitatia.

“Modalitatea de redemptie a fost una inovativa: primirea unui cod de bare pe telefonul mobil, acesta reprezentand practic invitatia la eveniment. Codurile de bare primite pe telefonul mobil au fost scanate de mai multe cititoare de coduri de bare instalate la intrarile din locatie. Validarea unei invitatii dureaza doar 3-5 secunde si se realizeaza prin apropierea ecranului telefonului de cititor. Acesta scaneaza ecranul si emite un tichet fizic pe care sunt inscrise insemenele organizatorului si ale evenimentului precum si un text personalizat, practic o invitatie personalizata”, declara Maia Novolan, director Syscom Digital.

Pe langa modalitatea inovativa in sine, utilizarea sistemului de invitatii virtuale pe telefobul mobil reprezinta un instrument extrem de eficient ca si componenta logistica. Nu este nevoie sa expediezi fizic mii de invitatii, ele fiind trimise doar pe telefonul mobil si se convertesc fizic chiar la momentul prezentarii la eveniment, astfel ca fanii pot pastra “ dovada” prezentei la eveniment.

“Modalitatea de a trimite invitatii virtuale este de asemenea un mijloc de protejarea a mediului prin minimizarea consumului de hartie. Este simplu de observat cat de avantajos este acest sistem”, considera Maia Novolan.

Pe langa oportunitatea de a se fotografia cu Trofeul Cupei Mondiale FIFA, Coca-Cola le-a pregatit microbistilor romani primul film 3-D care indeamna iubitorii fotbalului sa isi exprime pasiunea pentru Trofeu si de a participa la o serie de experiente fotbalistice inedite.