Senior Interactive a lansat o noua identitate vizuala
Melonul sau cum il numesc englezii, the bowler hat, este simbolul agentiei de comunicare interactiva Senior Interactive, incepand cu luna aprilie 2010, se precizeaza intr-un comunicat de presa citat de www.SMARTfinancial.ro.

"Senior Interactive a evoluat odata cu domeniul online, incheind cu succes tranzitia catre zona companiilor mari de pe piata de digital. In egala masura, intr-o perioada in care putem vorbi de o hemoragie de personal in domeniul comunicarii, in Senior Interactive au fost consolidate departamentele de strategie, client service si creatie. Schimbarea nu a fost doar structurala, ne-am schimbat in egala masura si filosofia de lucru. Evident, aceste lucruri trebuiau reflectate in comunicarea noastra de brand. “ a declarat Mihai Tataru, General Manager, Senior Interactive.

Senior Interactive a ales sa-si schimbe identitatea vizuala pentru a-si consolida pozitia in randul jucatorilor importanti pe piata de interactive din Romania. Cei sapte ani de experienta in care au fost dezvoltate campanii si proiecte online de succes vin sa sustina aceasta pozitionare. Senior Interactive este un brand care vorbeste despre inovatie, pune accentul pe rezultate prin tehnologie si, nu in ultimul rand, trateaza cu respect brandurile cu care lucreaza. Noul logo vorbeste exact despre aceste valori.

„Pentru ca suntem constienti ca, de ceva vreme, jucam in „liga superioara”, Senior Interactive a inteles ca asta trebuie sa comunice si prin indentitatea sa vizuala.Maturitatea, profesionalismul, inovatia, designul de calitate, interactiunea, respectul - toate sunt valori pe care simbolul ales – melonul – si Senior Interactive le au in comun. Si asta face ca bowler hat sa fie alegerea Senior Interactive” adauga Tataru.

Noul logo al Senior Interactive combina un simbol inedit cu un logotip ce foloseste font face-ul Arial Black, unul din primele fonturi dezvoltate exclusiv pentru uz electronic. Alegerea reflecta atat domeniul de activitate, zona web/interactive, cat si faptul ca, la momentul aparitiei acestui font dedicat online-ului (2003), Senior Interactive exista deja pe piata de online din Romania si alegerea a fost una naturala. Usor de transferat in monocrom, noul logo pastreaza unul din elementele importante din vechea identitatea vizuala: culoarea portocaliu, care sugereaza entuziasm, creativitate, dar si energie si perseverenta.

Noul simbol, cunoscut in romana drept melon sau gambeta, iar in engleza drept the bowler hat sau derby este o palarie creata in 1849 pentru Edward Coke, fratele mai tanar al celui de-al doilea conte de Leicester.

Acest simbol a fost ales din mai multe motive, primul si cel mai important dintre ele fiind modul in care reflecta numele si natura agentiei Senior Interactive. Aceasta palarie era purtata de esalonul tehnic, de zona de servicii specializate a societatii sfarsitului de secol XIX - inceputului de secol XX: profesionisti care in mod normal deserveau la un nivel superior companii, organizatii sau persoane fizice. Toate acestea intr-o perioada in care relatiile intre aceste entitati nu erau punctuale si impersonale, ci asa cum si le doresc si Senior Interative: foarte personale si de lunga durata. In timp, sensul acestui simbol s-a largit, iar aceasta palarie a devenit un simbol al unui statut social aparte. Senior Interactive este un brand respectat, care lucreaza pentru branduri respectate.

In al doilea rand, bowler hat-ul vorbeste despre interactiune. Palaria este atat un mod de a comunica celorlalti cine si ce esti, cat si parte a primului element al interactiunii: salutul. Un al treilea lucru pe care il denota acest simbol este ideea de design de calitate si customizare. Designul inseamna atat estetica, cat si functionalitate.

Procesul de creare a noii identititati a durat doua luni si a fost o tema “rezolvata in casa”, debutand cu un audit de identitate de brand. Proiectul a fost finalizat printr-o redefinire a structurii formale de brand si o reinnoire vizuala a accestuia. Noua identitate va fi declinata pe toate canalele de comunicare, atat in online (site, blog, social media), cat si in materiale adiacente (print, materiale de identitate organizationala). Echipa care a lucrat la noua identitate a fost formata din Dorin Banica, Art Director si Corin Chiriac, Brand Consultant, Senior Interactive.