OKTAL.ro - cea mai comoda metoda de rezolvare a garantiilor (P)
Daca este comod sa faci cumparaturi online, la www.OKTAL.ro poti sa-ti rezolvi si garantiile comod.

Magazinul online www.OKTAL.ro pune la dispozitia clientilor cea mai comoda metoda de rezolvare a garantiilor. Se numeste e-service, scuteste clientul de drumuri si este complet gratuita.

“Pe scurt, e-service inseamna ca nu mai pierzi timp si bani cu aducerea produsul defect la noi. Singurul lucru pe care il ai de facut este sa aplici pe site-ul nostru o solicitare de e-service si in cel mai scurt timp un membru al echipei OKTAL.ro te va contacta. In cazul in care remedierea problemei nu poate fi efectuata telefonic, noi vom trimite la domiciliu un curier care va prelua produsul defect. Dupa rezolvarea problemei, acelasi curier va aduce produsul inapoi acasa“ a declarat Dan Dumitrescu, manager OKTAL.ro

Magazinul OKTAL.ro este in plina campanie de perfectionare a serviciilor catre clienti, cele mai recente fiind: transportul gratuit, posibilitatea returnarii produselor in 30 de zile de la cumparare, sistemul de rate exclusiv online in parteneriat cu CETELEM, plata cu cardul, suportul Corporate pentru cumparaturile online si afisarea situatiei stocurilor pe site in timp real.

“In continuare, avem in pregatire alte oferte noi si atractive, tot in aceasta zona a serviciilor. Increderea clientilor in comertul online poate fi castigata numai prin servicii de calitate. Cumparatorii romani inca se tem sa cumpere online. Prin noile servicii pe care le oferim dorim sa demontam principalele motive de neincredere si sa contribuim totodata la dezvoltarea unui comert online de calitate in tara noastra“ a mai completat Dan Dumitrescu.

OKTAL.ro este un magazin online cu profil IT&C specializat in vanzarea de laptopuri si este administrat de ELKA-OKTAL Group. Compania beneficiaza de o experienta de peste 14 ani in comercializarea calculatoarelor si a componentelor PC si este deja un furnizor de traditie pe piata IT din Romania. La OKTAL.ro se pune accent pe calitatea serviciilor post-vanzare, consultanta oferita clientilor si relatia de colaborare cu acestia.