|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 29-06-2011 |
Allianz-Tiriac - lansarea noului website public al companiei
Alte stiri la aceasta categorie
Începând cu luna iunie a anului 2011, publicul din România are la dispoziţie la adresa www.allianztiriac.ro o noua platformă de navigare în spaţiul on-line ce prezinta informaţii complete referitoare la produsele, serviciile, activitatea şi comunitatea Allianz-Ţiriac.
În plus, însă, faţă de rolul clasic de centru de informare, noul site al companiei reprezintă un pas înainte în direcţia îmbunătăţirii serviciilor oferite clienţilor existenţi şi potenţiali.
“Dezvoltarea noului website se înscrie în aria preocupărilor noastre constante de a răspunde mai bine nevoilor clienţilor existenţi sau potenţiali. Am urmărit să creăm un instrument cu adevărat practic de comunicare cu publicul din România, în măsură să ofere vizitatorilor o experienţă nu doar plăcută, funcţională, cât mai ales folositoare”, declară Andreea Poida, directorul Departamentului Marketing din cadrul Allianz-Ţiriac Asigurări.
Pe lângă prezentarea unei interfeţe grafice mai prietenoasă, site-ul www.allianztiriac.ro răspunde mult mai coerent diverselor nevoi de informare în legătură cu produsele şi serviciile oferite de Allianz-Ţiriac. Informaţia este structurată astfel încât navigarea să fie simplă, accesibilă şi rapidă, indiferent dacă vizitatorul este un reprezentant al unei companii mari sau mici, sau o persoană care doreşte să-şi protejeze familia, bunurile, viaţa. Din orice pagină a site-ului, vizitatorul are acces imediat la toată gama de informaţii ce ar putea să-l intereseze: de la descrierea unui produs, la calculul primei de asigurare, dar şi la modul în care trebuie să procedeze în momentul în care are o daună.
„Uşurinţa în utilizare şi accesul facil la toate tipurile de informaţii reprezintă elementele centrale ce definesc funcţionalitatea noului website Allianz-Ţiriac. Am urmărit să reducem semnificativ timpul pe care trebuie să îl petreacă un utilizator pentru a ajunge la informaţia de care are nevoie”, subliniază Andreea Poida.
Creşterea gradului de utilitate a serviciilor oferite prin intermediul platformei de comunicare publică Allianz-Ţiriac a fost, de asemenea, un obiectiv primordial urmărit în procesul de redesenare a structurii site-ului companiei. www.allianztiriac.ro a fost construit astfel încât să ofere suport direct pentru identificarea celor mai rapide căi de soluţionare a daunelor şi primire a despăgubirilor cuvenite. Utilizatorul poate afla care sunt paşii pe care trebuie să-i urmeze in diversele situaţii ce îi dau dreptul să beneficieze de despăgubiri acordate de Allianz-Ţiriac, care sunt documentele necesare pentru deschiderea unui dosar de daune, poate de asemenea să descarce formularele tip pentru avizarea daunei şi cererea despăgubirilor cuvenite.
Creşterea gradului de interactivitate este un alt obiectiv important urmărit prin lansarea noului portal de comunicare Allianz-Ţiriac, iar acest lucru este asigurat şi de faptul că, practic, pe fiecare pagină există coordonate de contact ale reprezentanţilor companiei, pe care vizitatorul le poate utiliza fie că doreşte informaţii generale despre un produs, detalii despre costul asigurării sau sprijin în rezolvarea unei daune. Utilizatorul este astfel încurajat să continue interacţiunea cu Allianz-Ţiriac dincolo de spaţiul public on-line, putând să apeleze în mod direct echipele suport din cadrul companiei atunci când are nevoie de informaţii sau lămuriri suplimentare, de soluţii personalizate, de sfaturi, pentru a transmite sugestii sau reclamaţii.
“Actuala configuraţie a website-ul Allianz-Ţiriac reprezintă, aşadar, baza unei noi abordări a interacţiunii cu clienţii noştri prin utilizarea mijloacelor moderne de comunicare. Nu ne vom opri însă aici, ci vom continua să diversificăm şi să îmbunătăţim soluţiile oferite clienţilor noştri prin intermediul platformei de comunicare on-line, prin dezvoltarea graduală de noi instrumente şi aplicaţii în măsură să ridice nivelul calităţii serviciilor oferite de Allianz-Ţiriac”, concluzionează directorul de marketing al Allianz-Ţiriac Asigurări..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
jigs
Bonjour,ayant contribue9 e0 la re9daction de ce dsoeisr pour Jeune Afrique, je peux sans doute vous e9clairer. Bref, de manie8re ge9ne9rale, ces donne9es sont souvent livre9es dans les rapports annuels. Par exemple, e0 fin 2006, Tunisiana (filiale d'Orascom Telecom) comptait 3.07 millions d'abonne9s dont 3.03 millions en prepaid. En Alge9rie, Djezzy avait e0 la meame date 96.8% de ses clients en prepaid.En general, le prepaid repre9sente plus de 95 % des lignes en Afrique.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|