transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 31-03-2011

Astra Asigurari deschide Biroul de Programare a Reparatiilor

Astra Asigurari deschide Biroul de Programare a Reparatiilor
 Alte stiri la aceasta categorie
Astra Asigurari, liderul pietei de asigurari din Romania, lanseaza Biroul de Programare a Reparatiilor impreuna cu service-urile partenere. Selectia service-urilor partenere are loc la nivel national, fiecare service fiind evaluat tehnic inainte de a intra in acest program.


Deschiderea Biroului de Programare a Reparatiilor vizeaza imbunatatirea procesului de instrumentare a dosarelor de dauna pe relatia asigurator - service, de la deschiderea dosarelor pana la finalizarea lucrarii de reparatie a vehiculului. In acelasi timp, prin deschiderea Biroului de Programare a Reparatiilor se va realiza o monitorizare eficienta a modului in care se desfasoara colaborarea cu service-urile partenere, iar fraudele si tentativele de frauda vor fi reduse.


Radu Mustatea, presedinte directorat Astra Asigurari: “Calitatea serviciilor si multumirea clientilor atat la vanzare, cat si serviciul post-vanzare va face diferenta dintre asiguratori. Imbunatatirea serviciilor la toate tipurile de daune ramane obiectivul nostru prioritar. Clientul trebuie sa aiba acces la toate datele privind reparatia masinii sale si este important ca accesul sa fie in timp real.”


Clientii Astra Asigurari vor fi programati pentru reparatia vehiculelor la service-urile partenere prin intermediul unei platforme informatice a Biroului de Programare a Reparatiilor. Astfel vor fi puse la dispozitia clientului datele concrete ale inceputului si sfarsitului reparatiei.
Practic, clientii isi pot alege service-urile in functie de zona de interes sau de zona in care locuiesc, pot verifica modul in care se desfasoara reparatia vehiculului si stadiul in care se afla masina prin intermediul camerelor video care sunt montate la fata locului.

Gradul de multumire al fiecarui client va fi evaluat la finalul fiecarei daune solutionate.

De asemenea, clientii care au deschise dosare de dauna, in vederea obtinerii despagubirii in baza politelor emise de Astra Asigurari, primesc gratuit si neconditionat servicii de consultanta referitoare la modalitatea de reparatie a vehiculului avariat.



Radu Mustatea, presedinte directorat Astra Asigurari: “Unitatile reparatoare care au acces in platforma electronica sunt evaluate in ceea ce priveste capacitatea de a oferi clientilor nostri servicii de calitate, conforme cu specificatiile producatorilor de vehicule, printr-un program riguros care se desfasoara la nivel national. Prin urmare, vor fi deschise Birouri de Programare a Reparatiilor nu numai in Capitala ci si in cele mai mari orase din tara, in care avem deja centre de dauna. In perioada de testare a Biroului de Programare a Reparatiilor, gradul de acoperire a depasit 60%, ceea ce ne arata interesul clientilor fata de aceasta oferta de servicii.”


ASTRA Asigurari, liderul pietei romanesti de profil, a incheiat anul 2010 cu un volum al primelor brute subscrise totale in valoare de 1.110.625.808 lei, in crestere cu 37% fata de anul 2009, conform rezultatelor preliminare.

Rezultate financiare ianuarie - decembrie 2010: Cresterea profitului contabil net cu 246% fata de anul 2009, de la 6.206.843 lei la 21.496.140 lei; Cresterea volumului PBS cu 37%, pana la 1.110.625.808 lei.

Compania a intrat pe piata din Ungaria in toamna anului 2010, inaugurand sucursala ASTRA BIZTOSITO de la Budapesta, unde va subscrie pentru inceput pe segmentele: RCA, property si Casco. Compania a adaptat portalul de vanzari online www.astraonline.ro la piata vecina, creand www.astraonline.hu..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Jose
Stimată studentă eşti een ceaţă din vari movtie! Dacă citeai cu atenţie programarea, vedeai ca este o Zoologie a nevertebratelor 1 şi 2. De aia erau 2 date, 22 şi 23. Din movtie obiective, am făcut o rocadă eentre examenul din 21 de la Ecologie generală şi cel de Zool. nev. din 23, şi een final aceste 2 examene la zool. nev. erau een 21 şi 22. E simplu de tot, şi ceaţa dispare!
Patricia
Wow, nici nu stii cat ma bucur sa aud ca si in Romania exista aseftl de companii care stiu sa isi respecte clientul. Pana la urma daca o companie rezista pe piata atata timp cat are clienti. Cine intelege asta .pe muzica mea poti sa-ti bati nevasta :))) Imi pare rau, dar parca rima prea bine! Am avut o duminica frumoasa si sunt bine dispusa (mai ca intotdeauna)!.
Vina
I like to party, not look atrciels up online. You made it happen.
Deena
Supeoirr thinking demonstrated above. Thanks!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar