Allianz și-a consolidat poziția- cel mai valoros brand de asigurări- în topul Brand Finance Global 500 ranking din acest an. Deținător al acestei titulaturi pentru al treilea an consecutiv, Allianz a devenit singurul asigurător inclus în Topul 50 al celor mai puternice branduri ale lumii în anul 2016.
Ca rezultat al creșterii puternice a primelor, valoarea brandului la nivelul Grupului a crescut cu 8,1%, de la 17,2 mld. Euro, la 18,6 mld. Euro (20,3 mld. USD). Astfel, Allianz ocupă locul 43 în top 500 branduri globale (urcând de pe locul 44, pe care îl ocupa în anul 2015).
În topul realizat în anul 2016, Brand Finance a recunoscut rezistența Allianz într-un mediu plin de provocări, precum și performanța financiară puternică a Grupului, determinată de principalul său brand, de ”centrarea pe client” și de abordarea ”digitalizare implicită”.
Christian Deuringer, Director Global Brand Management at Allianz, explică: “Această poziționare excelentă arată faptul că strategia pentru brandul nostru principal și focusul clar asupra clientului și asupra digitalizării contrubuie la consolidarea încrederii și rezonează cu clienții noștrii din întreaga lume. Vrem să le mulțumim acestora pentru loialitatea lor în creștere.”
Evaluând potențialul brandului Allianz, Brand Finance a recunoscut faptul că abordarea centrată pe client poate genera valoare și poate construi pe baza reperelor actuale. În plus, consideră brandul Allianz ca fiind foarte bine poziționat pentru a beneficia de oportunitățile de creștere pe care le oferă schimbările determinate de digitalizare în sectorul asigurărilor.
.