transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 06-10-2024 4.5135 lei 4.9766 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 10-02-2016

Brandul Allianz - in topul clasamentului Insurance Top 50 pentru cel de-al treilea an consecutiv

Brandul Allianz - in topul clasamentului Insurance Top 50 pentru cel de-al treilea an consecutiv
 Alte stiri la aceasta categorie

Allianz și-a consolidat poziția- cel mai valoros brand de asigurări- în topul Brand Finance Global 500 ranking din acest an. Deținător al acestei titulaturi pentru al treilea an consecutiv, Allianz a devenit singurul asigurător inclus în Topul 50 al celor mai puternice branduri ale lumii în anul 2016.


Ca rezultat al creșterii puternice a primelor, valoarea brandului la nivelul Grupului a crescut cu 8,1%, de la 17,2 mld. Euro, la 18,6 mld. Euro (20,3 mld. USD). Astfel, Allianz ocupă locul 43 în top 500 branduri globale (urcând de pe locul 44, pe care îl ocupa în anul 2015).


În topul realizat în anul 2016, Brand Finance a recunoscut rezistența Allianz într-un mediu plin de provocări, precum și performanța financiară puternică a Grupului, determinată de principalul său brand, de ”centrarea pe client” și de abordarea ”digitalizare implicită”.


Christian Deuringer, Director Global Brand Management at Allianz, explică: “Această poziționare excelentă arată faptul că strategia pentru brandul nostru principal și focusul clar asupra clientului și asupra digitalizării contrubuie la consolidarea încrederii și rezonează cu clienții noștrii din întreaga lume. Vrem să le mulțumim acestora pentru loialitatea lor în creștere.”


Evaluând potențialul brandului Allianz, Brand Finance a recunoscut faptul că abordarea centrată pe client poate genera valoare și poate construi pe baza reperelor actuale. În plus, consideră brandul Allianz ca fiind foarte bine poziționat pentru a beneficia de oportunitățile de creștere pe care le oferă schimbările determinate de digitalizare în sectorul asigurărilor.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Parmelia
All things coeddsnrei, this is a first class post
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar