|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 21-06-2013 |
Campania Nationala Asigura-te! - cea de-a III-a etapa a celei mai ample campanii de educare in asigurari
Alte stiri la aceasta categorie
Se lanseaza etapa a III-a a celei mai ample campanii de educare în asigurări din România – Campania Naţională „ASIGURĂ-TE!”. Aceasta este realizată de APPA - Asociaţia Pentru Promovarea Asigurărilor, UNSAR - Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare, UNSICAR - Uniunea Naţională a Societăţilor de Intermediere şi Consultanţă în Asigurări din România, IGPR - Inspectoratul General al Poliţiei Române – Direcţia Rutieră, ISUMB - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă “Dealu Spirii” al Municipiului Bucureşti şi ANAT - Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România, cu sprijinul unor importante companii de asigurări şi de intermediere în domeniu.
Astfel, în perioada 20 iunie - 20 septembrie, vor fi distribuite în întreaga ţară peste 800.000 de broşuri informative gratuite. Materialul aduce, într-un format atractiv şi cu un stil accesibil, informaţiile de bază cu privire la asigurările auto, RCA şi CASCO, de locuinţe, de viaţă, de sănătate şi de călătorie. „GHIDUL ASIGURATULUI” va ajunge în marile intersecţii din Bucureşti şi din principalele 20 de oraşe din ţară.
De asemenea, promoteri dedicaţi vor distribui broşurile în principalele centre comerciale din marile oraşe. "GHIDUL ASIGURATULUI" va ajunge la publicul larg şi prin intermediul cotidianului ZIARUL FINANCIAR şi al săptămânalului BUSINESS MAGAZIN.
Partenerii campaniei sunt companiile ASIROM VIG, BCR Asigurări de Viaţă VIG, alături de PIRAEUS Insurance Broker şi OTTO Broker. Proiectul se derulează cu sprijinul EUROPA FM, care va difuza timp de 3 luni spotul audio al acesteia. De asemenea, THE MONEY CHANNEL va difuza spotul video al campaniei, acoperirea media fiind asigurată şi de partenerii wall-street.ro, 9am.ro, RazvanPascu.ro - cel mai citit blog despre călătorii din România şi Revista PLAFAR.
Declaraţiile organizatorilor şi partenerilor campaniei:
Remi VRIGNAUD, Preşedinte, UNSAR - "Nu putem decât să ne bucurăm că o campanie de educare şi informare cum este "ASIGURĂ-TE!" a ajuns la cea de-a treia ediţie. Este un semn clar că, în România, nevoia de informare în domeniul asigurărilor este conştientizată şi sunt canalizate eforturi în această direcţie. Educarea populaţiei în spiritul protecţiei prin asigurare, informarea corectă şi completă privind produsele oferite de companii, precum şi drepturile consumatorilor de asigurări, reprezintă preocupări constante în activitatea UNSAR. Ne exprimăm speranţa că cititorii broşurii aflate la baza acestei campanii vor găsi în cuprinsul lucrării informaţii utile şi necesare în demersul lor de familiarizare cu limbajul acestei industrii şi conceptele de asigurare."
Bogdan ANDRIESCU, Preşedinte, UNSICAR - „UNSICAR consideră că educaţia financiară are un rol esenţial în dezvoltarea pieţei de asigurări şi în câştigarea încrederii consumatorilor de produse de asigurare. Creşterea gradului de cultură în asigurări este o provocare socială importantă, care necesită sprijinul tuturor entităţilor implicate în această piaţă. UNSICAR, la rândul său, se străduieşte continuu pentru a spori nivelul de educaţie financiară şi gradul de conştientizare a consumatorilor cu privire la produsele de asigurare.”
Comisar-şef de poliţie Lucian DINIŢĂ, Directorul Direcţiei Rutiere din cadrul I.G.P.R. - "Acţiunile noastre, coroborate efortului general pentru sporirea siguranţei rutiere în România, desfăşurat de instituţiile cu atribuţii în acest domeniu, au generat reducerea consecutivă în ultimii 3 ani, a numărului şi consecinţelor accidentelor rutiere grave. În acest context, Direcţia Rutieră a avut în ultimii ani o strânsă colaborare cu APPA, în realizarea programelor comune în domeniul educaţiei rutiere a participanţilor la trafic. Având în vedere rezultatele bune obţinute în urma colaborării, considerăm necesară continuarea acestor activităţi comune, care contribuie în mod direct la creşterea gradului de siguranţă rutieră pe drumurile publice.”
Mariana DIACONESCU, Preşedinte Directorat, ASIROM VIG - „Ne bucurăm că putem fi şi anul acesta alături de APPA în organizarea unei noi etape a campaniei "ASIGURĂ-TE!". Cred că este datoria fiecărui asigurător să îşi aducă contribuţia la educarea populaţiei în privinţa acestui tip de servicii. Ideal ar fi ca elevii să primească începând cu o vârstă fragedă o educaţie financiară solidă, care să îi poată ajuta mai târziu. Este important ca publicul larg să înţeleagă importanţa protecţiei propriei persoane, a celor dragi şi a bunurilor prin alegerea unor produse de asigurare de calitate, mai ales în perioade pline de provocări economice, cum este cea prin care trece ţara noastră.”
Florina VIZINTEANU, Preşedinte Directorat, BCR Asigurări de Viaţă VIG - „BCR Asigurări de Viaţă VIG susţine creşterea gradului de educare în asigurări implicându-se în campanii ce promovează conceptul de asigurare şi conştientizarea nevoii de protecţie. Realitatea din piaţa românească a asigurărilor ne arată cât de mare este deficitul de protecţie şi cât de important este ca oamenii să înţeleagă rolul analizei şi prioritizării nevoilor: o viaţă mai liniştită, siguranţă şi prosperitate pentru cei dragi. Iar aici intervine rolul nostru, al asigurătorilor – de a consilia şi de a oferi soluţii personalizate. O educare a publicului în spiritul nevoii de protecţie şi o informare transparentă reprezintă pilonii unei pieţe a asigurărilor de viaţă durabile, dezvoltată pe principii sănătoase.”
Alexandru CIUNCAN, Secretar General, APPA - „Demersul nostru de a informa şi educa publicul din România cu privire la asigurări continuă. Ne bucurăm să vedem că, prin parteneriatele care o susţin, Campania „ASIGURA-TE!” este în acest moment un proiect comun al întregii pieţe de asigurări şi al autorităţilor în domeniu. Le mulţumim tuturor pentru implicare şi pentru încrederea acordată campaniilor iniţiate de APPA.”
Lucia MORARIU, Preşedinte, ANAT - „ANAT se alătură cu entuziasm Asociaţiei Pentru Promovarea Asigurărilor, în derularea campaniilor de informare a populaţiei privind asigurările medicale de călătorie în străinătate. Este un demers care îşi propune şi reuşeşte să informeze turistul în legătură cu importanţa încheierii unei asigurări de călătorie înainte de a trece graniţele ţării. Este esenţial pentru o vacanţă liniştită şi una dintre etapele care trebuie parcurse în procesul de planificare a oricărei călătorii.”.
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Carlos
Asta trebuia sa ii fi araatt lui Lucian. Da' mai din timp. hi, hi.mi-au placut si mie mult desenele astea.MeeĊ£ele sunt tare bune la casa omului,Florin, Circula un mit ca pot destrama energiile negative. Ca te binedispun.Eu stiu ca ma inveselesc instant cand le vad si nu ma mai satur sa ma joc cu ele. Singura treaba e ca nu imi vine sa tin pisica la bloc. Daca as sta la casa, si-gur as avea vreo 5 prin preajma.
|
Pra
Mie-mi plac majoritatea acootilrr. Robert Sheehan ca Simon mi se pare genial. <3 E nascut pentru rol asdfghjkl. Dor cu Jamie Bower asta am o problema. Anyway, poate face treaba buna si o sa ne placa. :D
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|