|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 06-10-2010 |
Campanie de informare despre pensiile private, in perioada octombrie 2010 - iunie 2011
Alte stiri la aceasta categorie
Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private a alocat 18.000 de euro pentru o campanie publică de informare şi educare a populaţiei asupra necesităţii participării la sistemul de pensii private, care se va desfăşura în perioada octombrie 2010-iunie 2011.
"Bugetul campaniei se ridică la 18.000 de euro, din care 10.000 de euro pentru tipărirea materialelor informative, iar 5.000 de euro pentru producţia clipurilor TV", a declarat şeful directorul de comunicare al CSSPP, Dan Zăvoianu, şef serviciu la Direcţia de Comunicare a CSSPP.
Scopul acestei campanii este acela de a îmbunătăţi gradul de cunoaştere şi conştientizare al populaţiei în ceea ce priveşte rolul participării la sistemul de pensii private şi de a informa participanţii despre drepturile şi obligaţiile pe care le au pentru ca aceştia să poată aprecia nevoile, riscurile şi oportunităţile, să înţeleagă corect conceptul de pensie privată.
Campania cu titlul "Învaţă să alegi! Pensia privată, o decizie tânără" constă în distribuirea de materiale informative cu privire la sistemul de pensii private în principalele instituţii ale statului şi la fondurile de pensii private, organizarea de seminarii de informare şi educaţie financiară a tinerilor din universităţile de stat şi din cele private, informarea şi educarea publicului prin intermediul mijloacelor de comunicare în masă.
Primele trei universităţi cuprinse în program sunt Academia de Studii Economice, în această lună, Universitatea Politehnica - noiembrie şi Universitatea Hyperion - în decembrie, iar în 2011 vor urma şi alte univesităţi, au precizat reprezentnaţii CSSPP.
Pentru o informare cât mai bună a populaţiei şi în mod special a tinerilor, potenţiali participanţi la sistemul de pensii private, CSSPP va difuza două spoturi radio/TV, denumite "Primul loc de muncă" şi "Istoria pensiilor private". Spoturile au primit avizul Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) pentru difuzarea gratuită în mass-media.
CSSPP va promova această campanie şi cu sprijinul presei scrise, on-line şi a agenţiilor de presă. "Începând cu 8 octombrie, spoturile TV vor fi difuzate pe toate posturile Televiziunii Române, pe canalul The Money Channel şi posturile Radio România Actualităţi şi Bucureşti FM", a precizat Dan Zăvoianu.
Material furnizat de Agerpres si citat de SMARTfinancial.ro.
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|