|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 25-08-2010 |
Eduplan - economisire pentru educatie, printr-un nou produs de la BRD
Alte stiri la aceasta categorie
Lăsată cel mai adesea pe seama efortului punctual făcut de părinţi, finanţarea educaţiei copiilor este acum facilitată cu ajutorul unui nou produs de economisire oferit de BRD şi BRD Asigurări de Viaţă. Denumit Eduplan, el oferă posibilitatea constituirii unui capital pentru educaţia copilului sau pentru diversele nevoi ale acestuia după vârsta majoratului, indiferent de evenimentele neprevăzute care pot apărea.
EduPlan se adresează persoanelor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 70 de ani şi poate fi contractat în orice unitate BRD chiar din prima zi de viaţă a copilului beneficiar. În cazul în care clientul are nevoie de sumele acumulate, poate solicita oricând răscumpărarea parţială sau totală. De asemenea, în cazul apariţiei riscului asigurat, contractul este păstrat în vigoare prin preluarea de către asigurator a plăţii primelor de asigurare până la maturitate.
EduPlan este un produs flexibil: plata primelor se poate face anual, semestrial, trimestrial sau lunar. Contractantul poate plăti prime suplimentare şi modifica, dacă doreşte, cuantumul primelor plătite şi frecvenţa lor. Produsul oferă, de asemenea, siguranţa acumulării sumei planificate. Destinaţia fondurilor acumulate reprezintă o opţiune a beneficiarului: acesta îşi poate finanţa studiile, îşi poate achiziţiona un bun sau poate începe o investiţie.
Sumele depuse de clienţi sunt investite în programul de investiţii propuse de BRD Asigurări de Viaţă, prin transformarea în unit-uri. În prezent, investiţia se realizează în fondul monetar de investitii Simfonia 1, administrat de BRD Asset Management.
„În ciuda incertitudinilor care au marcat acest an, am decis să mergem mai departe şi să ne continuăm planurile de dezvoltare aşa cum era planificat, demonstrându-ne astfel capacitatea de adaptare la un mediu în continuă schimbare. Suntem încrezători în perspectivele de creştere pe termen lung ale BRD Asigurări de Viaţă în România şi în potenţialul pieţei româneşti de asigurări de viaţă. Lansarea acestui produs se înscrie în strategia noastra, a grupului BRD, de a promova o ofertă diversificată de produse capabilă să constituie o opţiune solidă la celelalte oferte existente pe piaţă”, a declarat Damien Marechal, Directorul General al BRD Asigurări de Viaţă.
Fondată în anul 2009, BRD Asigurări de Viaţă este un joint venture între BRD-Groupe Societe Generale (49% din acţiuni) şi Sogecap, filiala Grupului Societe Generale specializată în asigurări de viaţă (51% din acţiuni)..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|