transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 21-01-2014

Groupama Asigurari - cel mai mic numar de reclamatii in 2013 din top 5 asiguratori

Groupama Asigurari - cel mai mic numar de reclamatii in 2013 din top 5 asiguratori
 Alte stiri la aceasta categorie

Groupama Asigurări a înregistrat în 2013 cel mai mic număr de reclamații formulate către ASF din top 5 companii de asigurări din România, atât numeric, cât si raportat la numărul contractelor în vigoare. Ponderea reclamațiilor din 2013 în totalul contractelor (active la finalul lunii septembrie) a fost de 0,034%, cea mai mică din industria de asigurări, care a înregistrat în medie o pondere de 0,115%.  Din numărul total de reclamații primite de Groupama Asigurări în 2013, doar 10,86 % au fost fondate, mai puțin cu 8 puncte procentuale față de anul anterior.

Groupama Asigurări se află în mod constant în topul asigurătorilor cu cel mai mic număr de reclamații și cea mai mică pondere a acestora în numărul de contracte active. Tendința a fost confirmată în 2013 și este în linie cu strategia de dezvoltare a companiei, care se referă la calitatea serviciilor și nivelul de satisfacție a clienților cu privire la interacțiunile cu compania, prin introducerea unor beneficii unice în piața de asigurări precum și prin modul în care asigurații beneficiază de ele: simplu, predictibil si onest. 

”Modul în care clienții beneficiază de serviciile noastre este pentru noi o prioritate strategică, iar numărul de reclamații înregistrat la ASF este unul dintre indicatorii pe care îl urmărim constant pentru a măsura percepția pe care aceștia o au despre calitatea serviciilor. Evoluția numărului reclamațiilor, alături de ponderea lor, este încurajatoare și reprezintă totodată o confirmare a rezultatelor eforturilor noastre în această direcție. Menționez aici Colecția de avantaje Groupama Asigurări, introdusă la sfârșitul anului 2012 și primul demers orientat către angajamente ferme și garanții din piața de asigurări din România”, a declarat François Coste, Director General Groupama Asigurări.

Mai multe detalii despre Colecția de Avantaje se pot găsi pe colectiadeavantaje.groupama.ro.



Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Compania este parte a unuia dintre cele mai puternice grupuri internaţionale de asigurări şi servicii finaciare din Europa, cu peste 13 milioane de clienţi şi 35.000 de angajaţi, la nivel global.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar