ING Asigurări de Viață continuă să dezvolte funcționalitățile platformei online de informare și service MyING (www.mying.ro), oferind clienților opțiunea de a realiza plăți online pentru contractele de asigurări de viață cu prime recurente. În acest scop, ING Asigurări de Viață a ales serviciile PayU, principalul integrator de plăți online din România.
Noua funcționalitate este disponibilă clienților gratuit și reprezintă o nouă premieră pentru piața de asigurări de viață din România, după ce la finalul lunii februarie ING a introdus primele tranzacții online prin care clienții care deţin o asigurare de tip unit-linked pot realiza managementul propriilor portofolii de investiţii.
“Introducerea posibilității de a realiza plăți de prime online direct de pe portalul MyING este un nou pas pe care îl facem pentru a le oferi clienților ING mijloace moderne și comode de interacțiune cu compania, ca parte a strategiei noastre de a îmbunătăți permanent experiența post-vânzare. Faptul că, în doar trei luni de la lansarea funcționalității de tranzacționare online a portofoliilor de investiții, aproximativ 10% din totalul operațiunilor de acest fel au fost realizate online, este o confirmare în plus a interesului care există în rândul clienților noștri pentru acest serviciu modern de informare și service”, a declarat Carmen Soare, Director de Marketing al ING Asigurări de Viaţă.
Clienţii care deţin o asigurare de viață la ING își pot achita primele de asigurare aferente contractelor cu primă recurentă în lei direct din contul MyING, printr-o procedură simplă, din faţa calculatorului și în condiții de siguranță totală. Practic, în contul MyING utilizatorii au la dispoziție un nou meniu de „Plăți online”, unde găsesc toate informațiile aferente primelor de asigurare de plată.
Odată selectate sumele pentru care se dorește realizarea plății, utilizatorii finalizează tranzacția prin introducerea datelor de pe cardul bancar în platforma de plăți online PayU (http://www.payu.
ro/companie/despre-companie/certificari-securitate/), principalul integrator de plăți online din România. După efectuarea plăţii, clientul primește instant un e-mail de la PayU cu inregistrarea acesteia și, imediat ce este alocată plata primelor pe contract, o confirmare pe e-mail de la ING Asigurări de Viață. În contul MyING, clientul poate urmări statusul plăților sale accesând meniurile de „Istoric plăţi” și „Plăţi în procesare”.
“Ne bucură că, prin intermediul ING, și industria asigurărilor de viață adoptă acum tehnologiile moderne și soluțiile performante de plăți online, cu impact pozitiv pentru clienti. Practic, clienții ING Asigurări de Viață au nevoie de doar câteva secunde pentru a-și plăti primele de asigurare, oricând și de oriunde, economisind în acest fel timp valoros”, explică Andreia Stavarache, Sales & Marketing Manager PayU România.
Peste 100.000 de clienţi ai ING Asigurări de Viață și ING Pensii folosesc deja serviciul MyING, fiind utilizat cu predilectie de clientii care dețin toate cele trei tipuri de produse financiare (asigurare de viață, pensie obligatorie sau pensie facultativă). 32% dintre clienții care au ales să economisească sau să beneficieze de protecție financiară pentru evenimente mai puțin plăcute și neprevăzute printr-o asigurare de viață, pensie obligatorie și pensie facultativă utilizează myING.
MyING este serviciul online prin care clienţii ING au acces la informaţii despre contractele de asigurări de viaţă, pensii private obligatorii şi pensii facultative. .