Comisia de supraveghere a pensiilor private a anuntat ca a relaxat conditiile in care agentii de marketing sunt autorizati pentru a vinde pensii private. Consiliul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) a aprobat recent Norma nr. 29/2007 pentru modificarea Normei nr. 25/2007 privind marketingul fondului de pensii administrat privat, in aplicarea Legii nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicata, se arata intr-un comunicat al Comisiei.
CSSPP a modificat Norma nr25/2007 "pentru a asigura un cadru echitabil, flexibil si dinamic in desfasurarea activitatii de marketing a fondurilor de pensii administrate privat". Astfel, in situatia in care un agent solicita rezilierea contractului de mandat, termenul in care administratorul/ agentul de marketing persoana juridica are obligatia, sa notifice CSSPP in vederea retragerii avizului acestuia, se stabileste la cinci zile.
In cazul avizarii agentilor de marketing, administratorul/ agentul de marketing persoana juridica transmite CSSPP impreuna cu celelalte documente si contractele de mandat semnate, inclusiv anexele la acestea. Totodata, pentru eliminarea confuziilor ce pot aparea intre consultantii de pensii private si brokerii de pensii private, se interzice consultantilor sa utilizeze denumirea de "broker".
Actul normativ a fost transmis spre publicare in Monitorul Oficial, urmand a fi disponibil, la data publicarii sale, si pe site-ul institutiei, www.csspp.ro, rubrica Legislatie, se mai arata in comunicat.
Articol bazat pe un material furnizat de agentia de presa Rompres.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro ©
.