|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 09-02-2012 |
Sesizarile si reclamatiile catre EUROINS Romania se pot transmite online
Alte stiri la aceasta categorie
EUROINS România a implementat pe site-ul companiei o nouă aplicaţie prin intermediul căreia sugestiile, reclamaţiile sau sesizările clienţilor vor fi soluţionate mai rapid şi mai eficient.
„Suntem întotdeauna foarte atenţi cu mesajele primite de la clienţii noştri, fie că este vorba de reclamaţii, fie pur şi simplu sugestii. De asemenea, suntem conştienţi de importanţa unui feedback eficient în comunicarea cu asiguraţii noştri. Din acest motiv, am implementat o nouă platformă prin intermediul căreia mesajele venite de la clienţi sunt gestionate cu eficienţă şi rapiditate”, a declarat Iulius Alin BUCŞA, Director General al EUROINS România.
Acesta nu este primul pas făcut de companie în direcţia eficientizării comunicării cu partenerii şi clienţii săi. În 2011, site-ul www.euroins.ro a fost relansat într-o nouă formă grafică, mai prietenoasă şi mai uşor de utilizat pentru oricine vrea informaţii despre produsele sau activitatea EUROINS în România.
De asemenea, în 2011 compania a plătit daune în valoare de aproape 189 mil. lei (35 788 de dosare), comparativ cu 183 mil. lei în 2010 (38 297 de dosare). Datele reflectă o diferenţă de peste 6 mil. lei şi o creştere a daunelor plătite în 2011 de 3,3%.
EUROINS România a crescut şi s-a dezvoltat de-a lungul timpului, adăugând constant valoare produselor oferite, abordării strategiei de vânzare, conceptului de servisare a clienţilor, reuşind să creeze şi să livreze sprijin în preluarea riscului şi oferirea unor produse de asigurare complete.
Cei peste 1.000.000 de clienţi, peste 500 de angajaţi şi peste 4.500 de agenţi colaboratori conturează imaginea a ceea ce înseamnă acum EUROINS România..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
link building
lPkoCQ Awesome article post.Really looking forward to read more. Really Cool.
|
Daniel
There is so much helpful initmraofon in this DVD. I was quickly informed on what would affect my credit and how to repair it. I was surprised to find out how many people want to check your credit, especially employers!Having good credit is essential today this DVD could help anyone to improve their credit score and prevent it from ever dropping again. From maxing out credit cards or help with large student loans to small improvemnts to get a better rate on a mortgage, this short video can benefit anyone!
|
Ronaldo
Salutare, as putea eu sa ctnoinui povestea de aici care intr-un final are un happy end, dar nu o sa fac dintr-un simplu motiv: toti stiu sa isi dea cu pararea si cu presupusul, mai putin si actioneaza la modul in care vorbesc despre ceea ce susutin ca ar trebui facut si despre cum s-au intamplat lucrurile.Cert este ca lucrurile sunt foarte simple, oamenilor in general le place sa le complice de dragul de a fi interesanti sau sa aiba de lucru si uite asa se pierde esenta problemei si nu raman focusati pe solutie.Experimente esuate nu cred ca nu exista cineva sa nu aiba la activ, dar se uita un singur lucru: experimentele reusite se numara sau conteaza,Capul sus prietene drag ca nu multi intr-adevar te invata cum ar trebui sa iti fie bine.Costin Capezan
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|