|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 28-11-2007 |
Sponsorizarea sezonului de F1 din 2007 creste vizibilitatea ING
Alte stiri la aceasta categorie
ING a anuntat rezultatele programului de sponsorizare a Formulei 1 în 2007. Parteneriatul ING Renault F1, împreuna cu activitatile de branding pe pista, au condus la cresterea notorietatii ING ca brand global si au creat o perceptie bine definita si pozitiva despre companie. Mai mult, au determinat o dorinta mai mare din partea clientilor existenti si potentiali de a-si extinde afacerile cu ING.
Michel Tilmant, Presedintele Consiliului de Conducere al ING Group, a declarat: "Afilierea dintre ING si Formula 1 si-a dovedit deja valoarea. Studiile de piata pe care le-am întreprins au aratat ca programul a îmbunatatit imaginea si notorietatea brandului ING la nivel global. În 2008, strategia ING privind sponsorizarea F1 este de a continua cresterea notorietatii ING pentru a genera cresterea afacerilor".
Dupa cum a anuntat la începutul sezonului din 2007, principalul obiectiv al programului de sponsorizare desfasurat de ING a fost cresterea notorietatii si a vizibilitatii ING la nivel global, pentru cei 75 milioane de clienti din cele peste 50 de tari.
Research International, o companie de cercetare autonoma, a realizat, la începutul sezonului de F1, un sondaj pe un esantion de 16.000 de persoane din 32 piete cheie ale ING, si înca unul la sfârsitul sezonului, dupa Grand Prix-ului din Brazilia, pe 21 octombrie. Respondentii au fost atât fani ai F1, barbati si femei, cât si persoane care nu sunt fani F1, care sunt sau nu clienti ING. Ei au fost intervievati în functie de cinci criterii, printre care notorietatea si perceptia despre ING, precum si dorinta de a initia afaceri cu compania în urma campaniei de sponsorizare a F1.
Rezultatele sondajului de opinie desfasurat în cele 32 de tari (16,000 de respondenti) reflecta ca ING a reusit: cresterea cu 7% a perceptiei de companie globala de servicii financiare; cresterea cu 25 % a perceptiei pozitive despre ING; sporirea cu 29% a intentiei de a face afaceri cu ING în urmatoarele 12 luni; cresterea notorietatii cu 100% a ING ca sponsor de F1 (în cele 32 de piete, 1 din 4 persoane stia ca ING este sponsor de F1).
ING a beneficiat de o vizibilitate TV ridicata pe parcursul celor 17 Grand Prix-uri, ca rezultat atât aI titlului de sponsor al echipei ING Renault F1, precum si al prezentei pe pista prin activitati de branding la 14 din cele 17 Grand Prix-uri, inclusiv datorita titlului de sponsor al Grand Prix-urilor ING din Australia si Belgia.
Cercetarea desfasurata autonom de Agentia Internationala de Cercetare a Sporturilor (IFM) a demonstrat ca ING a fost al doilea sponsor din F1 în ceea ce priveste vizibilitatea (în secunde logo-ul aparea pe ecran în timpul difuzarii în direct a cursei), cu 14.264 de secunde pe ecran, pe parcursul celor 17 Grand Prix-uri.
Isabelle M. Conner, coordonatoarea programului de sponsorizare F1 de catre ING a precizat: "2007 reprezinta un an etalon pentru ING în ceea ce priveste consolidarea imaginii grupului la nivel global. Obiectivul nostru pentru 2008 este sa sponsorizam F1 în toate pietele pe care activeaza ING, pentru a maximiza cresterea notorietatii si dezvoltarea afacerilor grupului prin promovarea constanta a produselor si serviciilor ING".
Anul viitor va însemna pentru ING continuarea campaniei de marketing si a strategiei de activare pentru a spori prezenta brand-ului pe pietele cheie si emergente. ING intentioneaza, de asemenea, sa sustina cresterea afacerilor prin marirea portofoliului de produse si activitati de marketing legate de universul F1 în cadrul activitatilor bancare, de management al activelor si de asigurari.
Cele 32 piete participante la sondaj: Australia, Austria, Belgia, Brazilia, Bulgaria, Canada, Chile, China, Cehia, Franta, Germania, Grecia, Hong Kong, Ungaria, India, Italia, Japonia, Luxemburg, Malaiezia, Mexic, Olanda, Noua Zeelanda, Peru, Polonia, România, Rusia, Slovacia, Spania, Elvetia, Taiwan, Marea Britanie, SUA.
SMART financial - www.SMARTfinancial.ro © .
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Gerson
poate pe langa cctualaloarele necesare , e nevoie si de o parte umana pentru validarea tranzactiilor sau ceva de genul asta si prefera sa sufere clientii decat ca angajatii sa lucreze in weekend
|
Mavrick
Furerlaz? That's marvelously good to know.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|