transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 11-07-2013

Aplicatia Stil de condus da note soferilor pe baza unor modele matematice complexe

Aplicatia Stil de condus da note soferilor pe baza unor modele matematice complexe

SAS Grup, liderul pieţei sistemelor de supraveghere a flotelor auto prin GPS, a dezvoltat o aplicaţie pentru determinarea stilului de condus al şoferilor, unicat pe piaţa din România prin faptul că se bazează pe modele matematice complexe, generate de principiul că accelerarea şi decelerarea bruşte nu sunt funcţii liniare.

"Aplicaţia care stă la baza determinării stilului de condus a fost dezvoltată de inginerii noştri de software şi este atât de complexă şi de greu de copiat încât nu intenţionăm să o patentăm. Pentru utilizatori însă, rapoartele se generează foarte uşor, iar interfaţa este prietenoasă. În plus, aceasta este cea mai precisă aplicaţie de acest gen de pe piaţă, întrucât determinarea stilului de condus se realizează pe baza unui algoritm care detectează creşterea sau scăderea bruscă a vitezei de la o secundă la alta, în funcţie de puterea motorului, masa vehiculului, viteza de deplasare în ambele secunde de studiu, unghiul la care se produce evenimentul de tip condus agresiv etc", a arătat Adrian Dinu, director general SAS Grup.

Aplicaţia "Stil de condus" poate fi utilizată exclusiv de companiile care au implementate soluţii de monitorizare a flotelor auto dezvoltate de SAS Grup. Rapoartele "Stil de condus" arată cât de agresivi sunt conducătorii auto dintr-o companie şi cum conduc aceştia, comparativ cu toţi ceilalţi peste 10.000 de şoferi ai vehiculelor care au montate sisteme de supraveghere de la SAS Grup: pe baza datelor culese din trafic de la toate aceste vehicule monitorizate în fiecare secundă, aplicaţia "Stil de condus" determină statistic reperele de notare a şoferilor, de la nota 10 pentru cel mai puţin agresiv, la nota 4 pentru cel mai agresiv şofer.

În prezent, aplicaţia încă îşi construieşte baza de date statistică, dar, din câte se întrevede până în prezent, şoferii din Bucureşti par a fi cei mai agresivi în trafic; dintre oraşele mari- cel mai puţin agresiv se conduce în Braşov.

"Aplicaţia a fost implementată recent, aşa încât încă nu are o bază de date suficient de mare astfel încât să poată determina statistici relevante ale stilului de condus, mai ales că acum este şi perioada de concedii.

Ne aşteptăm însă ca în toamnă să avem seturi de date complete privind stilul de condus pe diferite categorii de maşini, pe oraşe, şoferi versus şoferiţe etc", a precizat Adrian Dinu.

Consumul de carburant în cazul condusului agresiv creşte cu 15%-30%, în cazul motoarelor pe benzină apropiindu-se în multe cazuri de 30%; la acesta se adăugă alte costuri suplimentare apărute ca urmare a uzurii mai accentuate a unor piese (plăcuţe de frâna, discuri de frână) sau amenzi pentru nerespectarea unor reguli de circulaţie.

"Doar echipamentele noi din soluţia SAS Fleet Pro pot oferi această componentă de "Stil de condus", iar aceasta este deja atât de solicitată încât cu greu facem faţă cererilor de buy-back ale clienţilor care doresc să îşi înlocuiască echipamentele vechi cu cele de ultima generaţie", a precizat Adrian Dinu.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Daiane
a comentat: Nu va mai cactai pe voi ca pute. In 2007 Logan faza 1 avea un plastic ordinar inauntru, nici nu se compara cu Aveo care costa la fel si era mai dotat. De siguranta nici nu mai are rost sa zic nimic, oricum sunt destui aia care in 2005 au dat o caruta de bani pe o masina fara ABS.Cum e Logan 2? Arata decent, mie si facelift de la 1 mi-a placut. Ca e plastic ieftin la interior ? Pai spre deosebire de altii care-si dau cu parerea din presupuse eu astept sa-l ating si dupa aia va zic daca e sau nu ieftin plasticul. Oricum Renault in general nu exceleaza la calitatea plasticului si calitatea finisajelor.Daca nu era Rabla Loganul nu prea avea succes in Romania, poate doar ca masina de firma / taxi. La 8-10.000 gasesti masini capabile. Da, basite 5 ani de un neamt. 0 0
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar