transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-06-2013

Investitiile in case si masini, tot mai rar alese de romani - studiu GfK

Investitiile in case si masini, tot mai rar alese de romani - studiu GfK

In luna aprilie 2013, indicele de încredere a populatiei masurat de Barometrul de Încredere a Consumatorului realizat de GfK a înregistrat o valoare mai buna decat în urma cu un an. Indicele se situeaza în prezent la -37, fata de -40 în aprilie 2012.

Indicatorii privind veniturile familiei si situatia economica a tarii dau usoare semne de revenire. Daca în aprilie anul trecut, aproape 58% dintre cei chestionati considerau ca situatia financiara a familiei lor era mai rea decat în 2011, la distanta de un an doar 49% dintre romani mai cred acest lucru, în vreme ce 20% se asteapta ca situatia lor chiar sa se îmbunatateasca si 41% sa ramana la fel ca în prezent. 12 procente afirma ca traiesc mai bine decat în aprilie 2012.
 
Si în privinta situatiei economice generale a tarii, romanii sunt ceva mai optimisti decat în anii trecuti. Numai doua treimi dintre ei cred ca economia nu merge bine, în vreme ce în aprilie 2012 procent acestora era mai mare cu 8%. 47% dintre cei chestionati nu vad o redresare a situatiei economice în urmatoarea perioada. Exista totusi aproape 13 procente dintre ei care spera într-o revenire.



Cu toate acestea, opt din zece romani considera ca vremurile pe care le traim sunt nefavorabile economisirii, atat pentru prezent, cat si pentru urmatoarea perioada. Prin urmare, si intentia de achizitie a unor bunuri de folosinta îndelungata este foarte scazuta. Numai 3% intentioneaza sa îsi cumpere sau sa îsi construiasca o casa în urmatoarea perioada si doar 6% sa-si achizitioneze un autoturism. Acestea sunt unele dintre cele mai mici procente înregistrate pentru acesti doi indicatori ai Barometrului de Opinie pana în prezent. Un numar ceva mai mare dintre cei chestionati, aproape 18%, îsi doresc totusi sa investeasca în lucrari de îmbunatatire a locuintei.

Romanii nu sunt deloc optimisti în privinta inflatiei. Opt din zece cred ca preturile au fost mai ridicate decat acum un an, iar trei sferturi dintre ei estimeaza ca acestea se vor mari pe parcursul lui 2013.

Oamenii nu sunt încrezatori nici în stabilitatea locurilor de munca: 68% cred ca somajul va creste în decursul acestui an, într-o usoara scadere fata de aprilie 2012, cand 70% credeau acelasi lucru.

“Diminuarea accentuata a apetitului romanilor pentru investitii viitoare majore evidentiata de concluziile Barometrului de Încredere vine sa confirme si alte rezultate din studiile GfK care ne arata ca romanii investesc din ce în ce mai putin în bunuri de folosinta îndelungata, mai ales în electronice si electrocasnice. La aceasta se adauga si temerile oamenilor legate de cresterea preturilor si neîncrederea în stabilitatea locului de munca, reactii de altfel asteptate în contextul adancirii crizei economice”, declara Andi Dumitrescu, director general GfK Romania.

Informatiile provin din Barometrul de Încredere a Consumatorului, studiu cofinantat de Comisia Europeana si realizat lunar de GfK Romania de peste 12 ani. Datele sunt reprezentative pentru populatia Romaniei în varsta de 15 ani si peste, esantionul fiind de 1000 de persoane intervievate în fiecare luna.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar