transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 31-05-2012

Lexus - masina oficiala a evenimentului Marketing 3.0

Lexus - masina oficiala a evenimentului Marketing 3.0 Lexus este masina oficială în cadrul training-ului certificat Marketing 3.0, sustinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Român. În baza unui parteneriat, Lexus România pune la dispozitia „părintelui marketingului” un automobil Lexus RX 450h, dotat cu tehnologie Lexus Hybrid Drive.

Lexus RX 450h, vehicul hibrid integral, reprezintă un adevarat paradox tehnologic – un SUV cu emisii comparabile cu un model compact, performante de top si un consum de combustibil foarte scăzut. Cu o putere maximă de 299 CP, sistemul Lexus Hybrid Drive oferă modelului RX 450h o viteză maximă de 200 km/h. RX 450h beneficiază de cel mai redus consum de combustibil pentru un vehicul SUV premium pe benzină, consumul combinat ridicându-se la valoarea de 6,3 l/100 km, precum si de un nivel de emisii de CO2 remarcabil de scăzut de numai 148 g/km.

„Ne bucurăm că organizatorii au ales un automobil cu tehnologie hibridă ca masină oficială a evenimentului, ceea ce demonstrează preocuparea fată de mediul înconjurător. Profesorul Philip Kotler, un vizionar al marketingului, va circula în tara noastră la bordul unui automobil născut dintr-o viziune ecologică”, a declarat Anca Dumitrescu, Senior Brand Manager Lexus România.

Profesorul Philip Kotler va sustine pe 1 iunie, la Ateneul Român, primul training certificat Marketing 3.
0, în cursul căruia va atinge subiecte precum gestionarea celor mai importante provocari si oportunităti în afaceri, căutarea si exploatarea la maxim de noi idei si metode pentru strategiile de marketing, precum si îmbunătătirea puterii brandului.

Partenerii Marketing 3.0 sunt: Raiffeisen Premium Banking (partener Platinum), Apa Nova si JTI (parteneri Gold), Coca-Cola Hellenic si Ursus (parteneri Silver), ASEBUSS, EXEC-EDU si Romtelecom (parteneri educationali), Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, Athénée Palace Hilton, BGS, COSMOTE România, Daedalus Millward Brown, Depozitul de Papetărie, Evergreen Concept, Fan Courier, Lexus, MobilPay si Sovis Print (parteneri), respectiv Business Magazin, Mediafax, TVR si Ziarul Financiar (parteneri media).

Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de V+O Communication, Choice Management & Consulting si Confident PR.

Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing international la scoala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitătii din Northwestern, SUA. Este licentiat în economie al Universitătii din Chicago si doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor „4P” în Marketing (care acum au devenit cei „7P”) precum si inventatorul conceptului de „Marketing Social” si este implicat în cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrării “Marketing Management”, acum la cea de a XIII-a editie – cel mai utilizat manual de marketing în universitătile de afaceri din întreaga lume. Kotler este unicul „triplu” câstigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing. Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.

Lansată în 1989, Lexus a devenit o marcă renumită la nivel mondial datorită urmăririi constante a obiectivului de atingere a perfectiunii, calitătii deosebite si a rafinamentului tehnologiei de înaltă clasă a produselor sale, precum si datorită conceptului unic de servicii complete pentru clienti.

Întărind valorile traditionale ale mărcii Lexus, de inegalabilă calitate construită, lux interior si tehnologie de ultimă generatie, filosofia de design L-finesse reprezintă un factor important în pozitionarea cu un înalt continut aspirational a mărcii la nivel global.

În prezent, Lexus rămâne primul – si singurul – producător de automobile din clasa premium ce oferă o gamă extinsă de modele cu propulsie integral hibridă, ce contine modelele CT200h, RX 450h, GS 450h, si LS 600h.
.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Sosaki
> Does Perry's Law pertain to hghier education? That is, the privatization of Michigan's public universities would result in better and cheaper education for Michiganders? Why have public universities at all?Indeed. Is there an actual question in that accusation, or are you saying that no one who actually supports libertarianism (unlike, say, YOU, you liberal parrot) cannot possibly work in a "non-libertarianist" job, and must abandon all jobs which don't match the libertarian ideal?Are you claiming you will never, ever vote for or against abortion, since you'r (presumably) male and thus will never need one?That, not having served in the military (almost certainly), you will never ever even express an opinion on military matters, expenditures, or actions of any kind? (and, if you have done so, unlikely though I consider that, do you reject the notion that anyone who hasn't served can have a legitimate opinion?)Requiring that "true libertarians" cannot have government jobs, and "true free-marketers" cannot receive a salary from any government source basically means that no libertarian can possibly become a government representative, executive, or senator. This is, a-priori flat out stupid... And if you had A-1 lick of sense, you'd grasp that this is the classic "chicken hawk" argument -- a fallacy -- in different clothing.But then, you would not be Benny the (really, really really Real) Libtard, would you?
Layne
Appreciation for this infoarmiton is over 9000-thank you!
Malinda
This isngiht's just the way to kick life into this debate.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar