|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 06-11-2012 |
Marius Moga, asociat imaginii Ford B-MAX
Alte stiri la aceasta categorie
Odata cu lansarea B-MAX in Romania debuteaza si campania de comunicare realizata de catre Ogilvy Romania. Ideea promovarii acestui produs special - o masina ingenioasa, sportiva, compacta, dotata cu tehnologii care pana acum erau disponibile doar la masinile de clasa C sau D - a pornit, asa cum era si firesc, de la profilul consumatorului. Targetul sau este mai degraba definit de criterii psihografice, decat demografice. Astfel, B-MAX se adreseaza celor deschisi la nou, optimisti si independenti, spontani, indrazneti dar relaxati, care nu simt nevoia sa epateze dar cauta lucruri de calitate si „diferite”, cu care sa se simta confortabil.
Imaginea B-MAX a fost asociata cu cea a lui Marius Moga, personalitatea sa fiind in deplina concordanta cu valorile brand-ului, iar ideea de a promova aceasta lansare in cadrul uneia dintre cele mai de succes emisiuni TV - Vocea Romaniei, a venit firesc. Produs, target, endorser, mediu de difuzare - toate sunt pe aceeasi lungime de unda.
Parteneriatul cu Vocea Romaniei dezvoltat de catre MindShare Media contine momente ale sponsorului difuzate in fiecare emisiune, insotite de insertii grafice si de product placement. Pentru momentul sponsorului s-a ales o prezentare mai putin conventionala - un produs atat de inovator merita o introducere pe masura. Astfel au fost create 2 scenarii – transformate ulterior in spoturi TV - care evidentiaza principalele caracteristici ale noului Ford B-MAX: motorul EcoBoost de 1l si120 CP la un consum de 4. 9l/100 km (motor construit de asemenea la Craiova si recent desemnat Motorul International al Anului 2012) si sistemul inovator de deschidere a portierelor.
"Stand de vorba cu Marus Moga ne-am dat seama ca publicul trebuie sa inteleaga ca B-MAX este fabricata in Romania, de aceea spoturile facute impreuna pornesc de la situatii cu care romanii sunt destul de obisnuiti. Lucruri comune, familiare, la care B-MAX are un raspuns propriu. " - Cristian Simion, Group creative Director Ogilvy&Mather.
Campania B-MAX va fi prezenta pe TV, online si print. Prezentarea noii masini ingenioase de la Ford se bucura de participarea lui Marius Moga in dublu rol: membru in juriul emisiunii Vocea Romaniei si personaj principal in cele doua spoturi Ford B-MAX, filmate special pentru aceasta emisiune. De asemenea, coloana sonora a spoturilor ii apartine artistului.
Telespectatorii vor putea sa isi prelungeasca experienta muzicala si online, testandu-si abilitatile vocale si cantand prietenilor prin intermediul aplicatiei B-MAX de pe pagina de Facebook Vocea Romaniei, cele mai bune inregistrari fiind premiate de Ford.
Echipa Ford care a realizat aceasta campanie este formata din Cristina Florea - Media & Communication Analyst, Cristian Prichea - Brand Manager, Valerio Brenciaglia - Marketing Manager, Zoltan Brassai - Managing Director, alaturi de echipa Ogilvy formata din Albert Nica, Cristian Simion, Cristian Dita, Mona-Lisa Caravaniez, Andreea Dirzeanu, cu sprijinul echipei MindShare Media formata din Andreea Radu si Oana Petroff.
Spoturile au fost produse de catre MediaPro Magic, in regia lui Iulian Moga.
Ogilvy&Mather Romania face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather România oferă servicii de comunicare integrată 360 de grade - publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România – Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD, Caroli Foods şi multe alte companii de renume. Astfel, grupul Ogilvy îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|