transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 05-03-2012

Mazda CX-5 si SKYACTIV - consum redus de combustibil

Mazda CX-5 si SKYACTIV - consum redus de combustibil Mazda a ales o strategie unică pentru ca noua generaţie de automobile sa includă cele mai eficiente modele Mazda produse vreodată.

Primul reprezentant al noii generaţii este noul CX-5, deja disponibil în România. Mazda CX-5 marchează începutul unei noi ere pentru Mazda – era SKYACTIV. Dezvoltate integral de companie, tehnologiile SKYACTIV reprezintă motoarele, transmisiile, şasiurile şi caroseriile noi şi inovative, şi totodată elementele de bază ale orcărui model începând cu CX-5. Aceste tehnologii sunt destinate maşinilor accesibile şi economice, dar care livrează plăcerea de a conduce şi sunt prietenoase cu mediul înconjurător.

Cifrele sunt impresionante: cu 4,6l/100 km şi 119 g/km1, CX-5 echipat cu motorizarea diesel SKYACTIV-D prezintă niveluri combinate ale consumului şi ale emisiilor care se numără printre cele mai bune din segment, atât la nivel european, cât şi mondial. Totodată, motorizarea pe benzină din dotarea CX-5 a obţinut cotaţii de top şi în statisticile din SUA.

Aceste motoare nu se bazează pe metodele obişnuite folosite de industria auto în prezent pentru a eficientiza emisiile, cum sunt scăderea dimensiunii2 sau motoarele electrice. Mazda oferă o alternativă realistă şi de încredere, tehnologiile SKYACTIV şi CX-5 primind premii3 la nivel global chiar înainte de a fi comercializate.


Raţionamentul din spatele SKYACTIV se bazează pe faptul că arderea internă va rămâne tehnologia predominantă pentru motoare în următorii 10 ani, cu o prezenţă de cel puţin 80% în industrie. Având în vedere că motorul cu ardere internă operează la doar 40% din eficienţă, există încă mult loc pentru îmbunătăţire.

Mazda şi-a propus să redefinească bazele puterii generate prin combustie internă, propunând o serie de inovaţii. Obiectivul este de a înlocui progresiv aceste elemente de bază îmbunătăţite – motorizările SKYACTIV diesel şi benzină – cu tehnologii avansate. De la sistemul i-stop şi frânarea regenerativă până la sistemele hibride şi alte tehnologii, eficienţa va continua să crească.

Mazda numeşte această strategie “Sustainable Zoom-Zoom” şi merge mai departe de optimizarea arderii interne. Sustainable Zoom-Zoom se referă de asemenea la scăderea în greutate prin design şi prin eliminarea oricăror elemente posibile. Astfel Mazda îşi propune să proiecteze fiecare nouă generaţie a unui model cu 100 kg. mai uşoară decât cea precedentă. Scopul este de a îmbunătăţi consumul de combustibil la nivelul gamei de modele cu 30% până în 2015, comparativ cu 2008.

Mazda produce automobile care sunt eficiente din punct de vedere ecologic (în locul unor ediţii limitate de versiuni “eco” de expoziţie), dar în acelaşi timp accesibile unui număr mare de clienţi şi fără a compromite spiritul Zoom-Zoom caracteristic Mazda şi angajamentul pentru plăcerea de a conduce..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Richest
HOw the heck do you keep getting cars to test???? CAn you bieelve that I have never driven a stick and I am only one year younger than you? Somehow, when I got my license, no one had a stick, so I didn't learn. I played in a parking lot once with a friend's ancient car because I thought I should at least know the idea behind a stick in case I had to drive someone in an emergency and that was all they had. But I've never driven on on the road. When I first starting dating k-ster, he had a truck with a clutch, but it was so stiff, I literally had to stand on it, so I never drove that either. I'm surprised they even make them anymore!And I'm horrified by the jar of peanut butter spilling in the parking lot. Just horrified. On so many levels. Mostly the level of wondering how much parking lot debris would be acceptable around the lid as I put the remains of the jar in my cabinet!
Jasim
Add a six speed manual and watch the Passat sales go to crap. Right now, the only sdaens you can buy in America with a diesel and a stick shift is the Jetta and the Passat, but they are strippers. The first person to offer a good looking sedan with all the amenities will take the cake.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar