transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 22-01-2013

Noua Mazda6 a ajuns in showroomuri - consum de 3,9l la100 km

Noua Mazda6 a ajuns in showroomuri - consum de 3,9l la100 km

Noua Mazda6, cel mai recent model din gama de produse de nouă generatie Mazda, a fost lansat oficial în Europa si a ajuns deja în showroomurile din România. Limuzina Mazda se remarcă printr-un consum foarte scăzut, de 3,9l/100 km în regim combinat si prezintă sistemul i-ELOOP care utilizează în premieră în industria auto un capacitor pentru captarea energiei generate de frânare. Încă de la lansare, noua generatie Mazda6 va beneficia de 5 ani garantie si oportunitatea de finantare prin Mazda Finance cu doar 4,9%2 dobândă pe an.

Noua Mazda6 reprezintă cea mai fidelă adaptare a limbajului de design Kodo. Modelul integrează grila specifică Mazda si linii fluide care conturează caroseria si scot în evidentă caracteristicile Kodo, care simbolizează energia latentă. Cabina noii Mazda6 are un design asemănător unui coupe, montantii A fiind mutati 10 cm mai în spate, un element care a lărgit unghiul de vizibilitate al soferului. Aspectul agresiv al modelul este completat de farurile care pot fi echipate optional cu LED-uri si de jantele din aliaj disponibile în variantele de 17 si 19 inch. Odată cu noua generatie, Mazda6 mai primeste si 4 noi culori, mai contrastante – Rosu Soul, Albastru Reflex, Gri Meteor si Negru Jet.

La fel ca la exterior, cele două linii care definesc bordul inspiră miscare si viteză.

Asa cum obisnuieste Mazda, comenzile sunt amplasate ergonomic pentru o operare cât mai usoară. Materialele utilizate la interior sunt plăcute la atingere si au finisaje premium cum este cazul zonelor cu care se vine des în contact: volanul, mânerele portierelor si maneta schimbătorului de viteze. Interiorul este spatios si confortabil multumită ampatamentului de 2.830 mm, care se numără printre cele mai mari din clasă. Pasagerii din fată beneficiază de scaune bine profilate, în timp ce aceia din spate vor avea la dispozitie unele dintre cele mai mari spatii pentru picioare si pentru genunchi din segment. Mazda6 punctează si la capitolul practic, cei 489 l ai portbagajului pentru sedan situându-l printre liderii clasei. Spatiul de bagaje pentru sedan creste usor prin rabatarea banchetei spate 60:40.

Pachetul de dotări pune accent pe interfata om-masină care include în functie de nivelul de echipare o unitate de comandă pe consola mediană, pentru functiile de navigare si de infotainment, două ecrane, primul de 3,5 inch în dreptul cadranelor si al doilea color tactil de 5,8 inch, amplasat pe consola centrală, un sistem premium BOSE® cu 11 difuzoare, sistemul de navigatie bazat pe tehnologia TomTom si conectivitate iPod, USB si Bluetooth. Sistemul Bluetooth are acum noi functii integrate care permit afisarea informatiilor din SMS, MMS sau email pe ecranul central.

Trenurile de rulare ale noii Mazda6 prezintă deja cunoscutele motorizări si cutii de viteze SKYACTIV prezente pe CX-5 si adaugă o nouă motorizare pe benzină, precum si sistemul revolutionar i-Eloop pentru stocarea si utilizarea energie rezultate din frânare. Astfel, modelul beneficiază de două motoare pe benzină, de 2l cu injectie directă disponibil în două derivate de putere, de 145 si 165 de CP, si de 2,5l benzină care livrează 192 CP, precum si de un motor diesel de 2.2l în variantele de 150 si 175 CP. Noua Mazda6 este unul dintre cele mai economice modele din clasă. Motorizarea de 2.2l si 150 CP echipată cu transmisia manuală cu 6 trepte înregistrează un consum de doar 3,9l/100 km si un nivel al emisiilor de 104 g/km, respectând normele Euro 6. Motorizările Mazda6 pot fi conectate la una dintre cele două cutii de viteze SKYACTIV, manuală sau automată, ambele fiind mai usoare si mai eficiente decât versiunile anterioare.

Noua Mazda6 este echipată standard cu sistemul Mazda i-stop care asigură o repornire rapidă a motorului pentru autovehiculul oprit în trafic. În plus modelul foloseste sistemul       i-ELOOP, primul din lume integrat pe un automobil, care prezintă un capacitor pentru înmagazinarea energiei rezultate din frânare. Alternatorul se încarcă la capacitate maximă în aproximativ 7-10 secunde (cât estimează inginerii că durează o decelerare uzuală) pentru a alimenta apoi consumatori cum ar fi sistemul de aer conditionat si sistemul audio.

sasiul si structura caroserie poartă, de asemenea, emblema SKYACTIV, crescând răspunsul masinii în timpul accelerării, al frânării si în viraje. Suspensiile sunt mai usoare si au o eficientă crescută asigurând agilitate si stabilitate pe orice viteză. Noua Mazda6 este, totodată, unul dintre cele mai aerodinamice modele din segment, multumită coeficientului aerodinamic de doar 0,26 pentru sedan si 0,28 pentru combi. Structura caroseriei are o nouă arhitectură, fiind mai usoară si înglobând mai mult otel cu limită înaltă de elasticitate si rezistentă la rupere. Multumită reducerilor de masă pentru toate componentele noua Mazda6 are o masă minimă de 1.300 de kg, în functie de echipări.

Noua Mazda6 introduce în premieră pentru constructorul nipon conceptul i-ACTIVESENSE, constând într-un cumul de tehnologii de sigurantă activă care includ optional: cruise control adaptiv (MRCC) pentru gestiunea automată a distantei fată de vehiculul din fată la viteze de până la 200 km/h, asistentul inteligent de oras (SCBS) care frânează automat la viteze sub 30 de km/h dacă sesizează un posibil impact, sistemul de avertizare si frânare automată (SBS) pentru viteze mai mari de 15 km/h, sistemul de controlul automat al fazei lungi (HBCS), asistenta la plecare din rampă (HLA), sistemul de semnalizare a frânării bruste (ESS), farurile adaptive (AFS), sistemul de monitorizare a “unghiului mort” (RVM) si sistemul de avertizare la depăsirea neprevăzută a liniilor de delimitare a benzii de mers (LDWS). În completare, echipamentele de sigurantă pasivă includ sase airbaguri, caroseria SKYACTIV, bare de protectie optimizate, spoiler frontal si capota cu un design îmbunătătit pentru protectia pietonilor si o cabină regândită pentru o mai bună protectie laterală.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Sofil
dj anniversaire oise dit :Les plus savnats d entre nous de9goterons eux aussi leurs re9confort gre2ce e0 LE JOURNAL D ARTHUR 27 MAI 2012. Toutes mes fe9licitations !
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar