transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 12-08-2013

Raport financiar Goodyear - castiguri record in cel de-al doilea trimestru al anului 2013

Raport financiar Goodyear - castiguri record in cel de-al doilea trimestru al anului 2013

Goodyear Tire & Rubber Company a raport câștiguri record pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2013.

“Câștigurile extraordinare pe care le-am înregistrat în cel de-al doilea trimestru al anului în curs demonstrează maniera disciplinată în care strategiilor noastre au fost executate de către asociații Goodyear peste tot în lume, operațiunile noastre devenind mai eficiente, mai solide și mai integrate,” a spus Richard J. Kramer, președinte și CEO. “Vom folosi ca pârghie această integrare în creștere, alături de inovarea continuă a produselor noastre, pentru a livra o îmbunătățire sustenabilă a câștigurilor noastre de la un ciclu economic la altul.
 
“Am obținut câștiguri semnificativ sporite, cu un venit operațional record în America de Nord și Asia Pacific,” a mai spus acesta. “Obiectivul nostru rămâne să ne concentrăm pe segmentele de piață profitabile pe care le-am targetat deja, unde vom putea capta valoarea mărcilor noastre și unde ne vom putea pregăti mai bine pentru a fi în avantaj atunci când piața își va reveni.”

Toate cele patru unități de afaceri regionale ale Goodyear au obținut un venit operațional mai mare în cel de-al doilea trimestru comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Trei dintre aceste unități de afaceri regionale au anunțat de asemenea și volume mai mari de unități de anvelope comparativ cu anul trecut.

În ceea ce privește performanța înregistrată de Goodyear în Europa, Kramer a afirmat că compania vede deja semnele unei stabilizări a volumelor și înregistrează deja un succes pe segmentul anvelopelor de vară cu anvelopele sale care au cele mai înalte grade potrivit noii etichete UE, și care s-au impus în fața competiției în numeroase teste de specialitate.



“Performanța extraordinară pe care am înregistrat-o în prima jumătate a anului curent ne dă încredere să privim optimiști către întregul an. Astfel, ne așteptăm ca până la finele anului curent, venitul pe segmentul operațional să fie de aproximativ 1,5 miliarde de dolari, în creștere față de venitul anunțat anterior că se așteaptă să îl realizăm în 2013,” a mai spus Kramer. “În plus, vom continua să targetăm un cash flow pozitiv în 2013, excluzând de aici pre-finanțarea pensiilor.”

Vânzările Goodyear în cel de-al doilea trimestru al anului 2013 au fost de 4,9 mialiarde de dolari, comparativ cu vânzările de 5,2 miliarde de dolari din aceeași perioadă a anului trecut. Vânzările din al doilea trimestru al lui 2013 reflectă 35 de milioane de dolari obținute dintr-un volum de unități de anvelope mai mare, care au compensat peste așteptări cele 131 de milioane de dolari rezultate din nivelul mai slab al vânzărilor în afacerile conexe, și în special în vânzarea de produse chimice din afacerile conexe din subsidiara America de Nord, 75 de milioane de dolari din raportul preț/mix mai scăzut, în pofida unui mix continuu favorabil, precum și 60 de milioane de dolari din tranzacțiile la un curs de schimb valutar favorabil. Volumele de unități de anvelope au totalizat 39,5 milioane de unități, cu 1 procent peste nivelul din 2012.

Compania a raportat un venit record pe segmentul operațional de 428 milioane de dolari în cel de-al doilea trimestru al anului 2013. Aceasta a însemant cu până la 27% peste nivelul obținut în aceași perioadă a anului trecut, reflectând 92 de milioane de dolari dintr-un raport preț/mix net favorabil la materiile prime, 38 de milioane de dolari dintr-o economie netă a inflației (incluzând aici și o economie la materiile prime de 53 de milioane) și 11 milioane din volumul de unități mai mare, compensate parțial de absorbția a 47 de milioane de dolari rezultate din producția mai scăzută  și de alte 12 milioane de dolari din tranzacțiile la un curs de schimb valutar nefavorabil. Pentru mai multe explicații vezi nota de la sfârșitul acestui comunicat.
 
Venitul net realizat de Goodyear în cel de-al doilea trimestru al anului 2013 disponibil acționarilor a fost de 181 milioane de dolari (67 cenți per acțiune), un record pentru al doilea trimestru, crescând la 96 de milioane de doalri de la 85 de milioane de dolari (33 cenți per acțiune) în același trimestru al anului 2012. Toate sumele per acțiune au fost aproximate.

Cel de-al doilea trimestru al anului 2013 a inclus cheltuieli de 13 milioane de dolari (5 cenți per acțiune) din cauza raționalizărilor, a diminuărilor de capital și a deprecierii accelerate; 7 milioane de dolari (3 cenți per acțiune) din cauza diverselor taxe și impozite; precum și 5 milioane de dolari (2 cenți per acțiune) din taxe privind statutul salariaților și alte cheltuieli legate de forțele de muncă legate în special de închiderea unității de producție din Europa din trimestrul precedent; dar și un câștig de 4 milioane de dolari (1 cent per acțiune) din vânzarea de active. Toate sumele exprimate aici au fost calculate după plata taxelor și impozitelor.
   
 

Rezultate pe segmente de afacere

America de Nord

Vânzările pe al doilea trimestru al anului 2013 al subsidiarei America de Nord au scăzut cu 10 procente față de aceeași perioadă a anului trecut, la 2,2 miliarde de dolari. Vânzările reflectă o scădere cu 3 procente a volumului de unități de anvelope, un raport preț/mix mai scăzut pe segmentele de afacere conexe precum vânzarea de produse chimice. Volumul de unități de anvelope pe semgmentul echipării originale s-a plafonat. Flotele de anvelope pentru înlocuire au scăzut cu 5 procente, reflectând o cerere mai slabă în industrie și vânzări mai scăzute de anvelope de consum cu valoare mai mică.
 
Venitul pe segmentul operațional în al doilea trimestru al anului 2013, de 204 milioane de dolari, a fost cu 9 procente mai bun față de aceeași perioadă a anului trecut și un record pentru orice trimestru. Venitul pe segmentul operațional a fost pozitiv impactat de 36 de milioane de dolari obținute dintr-un raport preț/mix net favorabil la materiile prime și de 10 milioane de dolari din cheltuieli SAG mai mici. Acesta a fost parțial acoperit de alte 10 milioane de dolari obținute din volumul de anvelope mai mic și de alte 18 milioane de dolari din convertirea unor costuri mai mari, rezultate din neabsorbția unui nivel mai scăzut de producție ce a depășit nivelul beneficiilor de cost rezultate dintr-un nivel mai mic al angajării.


Europa, Orientul Mijlociu și Africa

Vânzările pe al doilea trimestru al anului 2013 al subsidiarei Europa, Orientul Mijlociu și Africa a scăzut cu 1 procent față de aceeași perioadă a anului trecut la 1,6 miliarde de dolari. Vânzările au reflectat o creștere cu două procente a volumului de unități de anvelope, care a fost acoperită de nivelul mai scăzut al raportului preț/mix. Volumul de unități de anvelope pe segmentul echipării originale a fost cu până la 7 procente mai mare. Flotele de anvelope pentru înlocuire au crescut și ele cu 1 procent. 

Venitul pe segmentul operațional în al doilea trimestru al anului 2013, de 51 milioane de dolari, a fost cu 32 de milioane de dolari peste nivelul anului trecut. Raportul preț/mix net favorabil la materiile prime, de 34 milioane de dolari, precum și 19 milioane de dolari obținute din nivelul mai scăzut de cheltuieli SAG și alte 8 milioane de dolari obținute din volumul de anvelope mai mare au compensat peste așteptări impactul de 16 milioane de dolari din conversia unor costuri mai mari rezultate din neabsorbția unui nivel mai scăzut de producție și a 11 milioane de dolari dintr-un nivel mai scăzut al câștigurilor în afacerile conexe afaceriilor cu anvelope.


America Latină

Vânzările pe al doilea trimestru al anului 2013 al subsidiarei America Latină a crescut cu 6 procente față de aceeași perioadă a anului trecut, la 531 milioane de dolari. Vânzările au reflectat o creștere cu 4 procente a volumului de unități de anvelope și un raport preț/mix îmbunătățit, acoperită parțial de 50 de milioane de dolari rezultate din tranzacțiile la un curs de schimb valutar nefavorabil și de alte 26 de milioane de dolari legate de vânzarea unităților de afaceri cu anvelope de camion din anumite țări. Volumul de unități de anvelope pe segmentul echipării originale s-a plafonat. Flotele de anvelope pentru înlocuire au crescut cu 9 procente.
 
Venitul pe segmentul operațional în al doilea trimestru al anului 2013, de 82 milioane de dolari, a fost cu 41 procente peste nivelul anului trecut. Raportul preț/mix îmbunătățit, de 52 de milioane de dolari, a impactat pozitiv venitul pe segmentul operațional, la care s-au adăugat 12 milioane de dolari rezultate din costuri mai scăzute la materiile prime. Venitul pe segmentul operațional a fost negativ impactat de costuri de conversie mai mari, de 22 de milioane de dolari, de alte 9 milioane de dolari rezultate din tranzacțiile la un curs de schimb valutar nefavorabil, precum și de 8 milioane de dolari rezultate din cheltuieli de tip SAG mai mari.


Asia Pacific

Vânzările pe al doilea trimestru al anului 2013 al subsidiarei Asia Pacific a scăzut cu 15 milioane de dolari față de aceeași perioadă a anului trecut, la 585 milioane de dolari. Vânzările reflectă o creștere cu 5 procente a volumului de unități de anvelope, acoperite de un raport preț/mix redus, de 12 milioane de doari rezultate dintr-un nivel mai scăzut al vânzărilor în afaceri conexe celor cu anvelope și de alte 10 milioane de dolari rezultate din tranzacțiile la un curs de schimb valutar nefavorabil. Volumul de unități de anvelope pe segmentul echipării originale a crescut cu 4 procente. Flotele de anvelope pentru înlocuire au cresut și ele cu 6 percente.

Venitul pe segmentul operațional în al doilea trimestru al anului 2013 de 91 milioane de dolari a fost cu 28% mai mare față de acceași perioadă a anului trecut și un record pentru orice trimestru. Venitul pe segmentul operațional a fost pozitiv impactat de 11 milioane de dolari rezultate dintr-un raport preț/mix net favorabil la materiile prime, de alte 9 milioane de dolari din costurile scăzute necesare deschiderii unei unități de producție și de 7 milioane de dolari rezultate din volumul de unități de anvelope mai mare, care au compensat peste așteptări cele 5 milioane de dolari rezultate din costurile mai mari de conversie și cele 4 milioane de dolari rezultate din tranzacțiile la un curs de schimb nefavorabil.


Rezultate la zi

Vânzările Goodyear pentru primele 6 luni ale anului 2013 au fost de 9,7 miliarde de dolari, cu 9 procente mai puțin față de aceeași perioadă a anului 2012. Vânzările au reflectat 329 milioane de dolari din scăderea volumului de unități de anvelope; 309 milioane de dolari din vânzările mai scăzute în afacerile conexe afacerilor cu anvleope, și în special în vânzarea de produse chimice din America de Nord, și alte 175 de milioane de dolari din tranzacțiile la un curs de schimb valutar nefavorabil. Volumul de unități de anvelope a totalizat 79 de milioane de dolari, mai puțin cu 4 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.

Venitul pe segmentul operațional al companiei în prima jumătate a anului, de 730 de milioane de dolari, a fost cu 16 procente mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut și un record. Comparativ cu anul trecut, venitul pe segmentul operațional până în acest moment reflectă 250 de milioande de dolari dintr-un raport preț/mix net favorabil la materiile prime și o economie netă din inflație de 73 de miloane de dolari (incluzând aici și economii la costurile cu materiile prime de 110 milioane de dolari), care au fost însă acoperite de 174 milioane de dolari rezultate din costurile de conversie mai mari, generate în special de neabsobția rezultată dintr-un nivel al producției mai scăzut; de alte 49 milioane de dolari rezultate din volumul de anvelope mai scăzut; și alte 29 milioane de dolari din tranzacțiile la un curs de schimb valutar nefavorabil.
 
Venitu la zi al Goodyear disponibil acționarilor, de 206 milioane de dolari  (79 cenți per acțiune), este de 73 de milioane de dolari (30 cenți per acțiune) față de prima jumătate a anului 2012. Toate sumele per acțiune au fost aproximate.


Estimare

Estimarea Goodyear până la sfârșitul anului curent continuă să reflecte un nivel al volumului de unități de anvelope cel puțin la nivelul celui din 2012.
“Anticipăm o creștere a volumului de unități de anvelope în a doua jumătate a anului 2013, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, cu 3 până la 5 procente numai în cel de-al treilea trimestru al anului, creștere determinată de îmbunătățirea situației pe piețele emergente și de revenirea lentă, dar sigură, de pe piețele mature”, a spus Kramer.

Pentru întregul an 2013 în America de Nord, perspectiva Goodyear asupra industriei rămâne neschimbată. Compania se așteaptă ca flotele de anvelope de înlocuire de pe segmentul de consum, precum și cele de pe segmentul comercial și de echipare originală pe segmentul comercial să fie la același nivel ca în 2012. Compania se așteaptă de asemenea ca volumele de echipare originală pe segmentul de consum să cunoască o creștere de aproximativ 5 procente.

Pentru întregul an în subsidiara Europa, Orientul Mijlociu și Africa, Goodyear se așteaptă ca lucrurile în industrie să rămână neschimbate. Compania se așteaptă ca flotele de anvelope de înlocuire pe segmentul de consum să rămână la același nivel ca în 2012. Compania se așteaptă de asemenea ca volumele de anvelope pentru echipare originală pe segmentul de consum să scadă cu proximativ 5 procente, iar cele pentru echipare originală pe segmentul comercial să se plafoneze sau să crească cu până la 5 procente. Flotele de anvelope de înlocuire pe segmentul comercial se așteaptă să crească cu până la 5 procente.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Swarup
Horatiu 25 aprilie 2012 la 08:59 - Salutare merstae,din ce stiu eu despre anvelope cel mai simplu sa le deosebesti este in felul urmator:cele de iarna au un fulg pe elecele all sezon au initialele M si S pe ele care de fapt vin de la noroi si zapada in englezacele de vara nu au inscriptionat nimik pe ele doar dimensiunile.Roata de rezerva la Smart nu este sub masina in spate intr un locas special?De obicei este din aceea subtire de unica folosinta.Poate te am lamurit,o zi buna.H.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar