|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 02-07-2012 |
Toyota Pitesti - recompensata la nivel european cu Premiul Ichiban pentru Satisfactia Clientului
Alte stiri la aceasta categorie
Toyota Motor Europe a recompensat performantele Toyota Pitesti cu cea mai inalta distinctie Customer Care Toyota: “Premiul European pentru Satisfactia Clientului” in cadrul unei ceremonii desfasurate la National Assembly Building din Budapesta.
In conditiile unei piete dificile, in anul 2011 Toyota Pitesti a inregistrat o crestere a cotei de piata de peste 50% fata de anul 2010, reusind sa ajunga la 3,3 cota de piata in luna mai 2012.
Toyota Pitesti s-a numarat printre cei 42 de retaileri din 32 de tari care au primit prestigiosul premiu, ca recompensa pentru performantele exceptionale obtinute in cadrul programului Satisfactia Clientului, atat in zona de vanzari cat si in cea de post-vanzari. Premiul a fost decernat Domnului Gheorghe Antonescu, Director Executiv Toyota Pitesti, de catre Didier Leroy, President & CEO al Toyota Motor Europe.
Rezultatele obtinute reprezinta materializarea eforturilor depuse de catre toata echipa Toyota Pitesti pentru atingerea si mentinerea standardelor de marca, perfectionarea si specializarea personalului tehnic si comercial, dezvoltarea permanenta a relatiilor de parteneriat la nivelul clientilor de produse si servicii Toyota, printre care si servicii de Buy Back si de consultanta financiara. Atentia deosebita acordata serviciilor post-vanzare a asigurat obtinerea certificarilor de marca la nivel european, clientii primind astfel garantia calitatii lucrarilor si reparatiilor executate in atelierele mecanic si tinichigerie-vopsitorie.
Printr-o monitorizare continua a performantei, inclusa in procesele standardizate ale companiei, aproximativ 2.600 de retaileri europeni au fost evaluati, iar 42 dintre ei au fost selectati, pe baza unui set de criterii. Acestia, printre care se numara si Toyota Pitesti, au primit distinctia recunoasterii la nivel european din partea Toyota Motor Europe.
“Datoria noastra este sa depasim asteptarile clientilor nostri prin intermediul produselor si serviciilor pe care le oferim, in fiecare locatie ce poarta semnatura Toyota. Alegerea de a achizitiona o Toyota apartine fiecarui client in parte, misiunea noastra este sa ne asiguram ca acesta este multumit de alegerea pe care a facut-o!” a spus Didier Leroy in cadrul ceremoniei.
“Suntem deosebit de onorati de faptul ca un partener al Toyota Romania a obtinut si anul acesta premiul Ichiban. Aceasta distinctie este confirmarea eforturilor intregii retele Toyota, indreptate spre obtinerea satisfactiei depline a clientilor nostri”, a declarat Camelia Strete, Senior Training & Customer Satisfaction Manager.
‘Ichiban’ este un cuvant japonez, imprumutat din sintagma ‘Okyakusama Ichiban’ care inseamna “Clientul pe primul loc” . De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfasurata in 2006 si pana in prezent, performantele retailerilor Toyota s-au imbunatatit cu 24% in Vanzari si 17% in servicii de post vanzare.
.
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|