Volumul de vânzări Mazda continuă trendul ascendent pe piaţa din România. După primele nouă luni compania a comercializat local 409 unităţi, mai mult cu 27% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2012. Modelul care a înregistrat cea mai mare creştere a fost noua Mazda6, al cărui volum s-a triplat, ajungând la 111 autovehicule vândute. SUV-ul CX-5 şi-a adjudecat poziţia de cel mai bine vândut model, cu 161 de vehicule livrate, în timp ce compacta Mazda3 a ocupat locul 2 în topul celor mai bine vândute autoturisme din gamă cu 127 de unităţi.
“Am fost plăcut surprinşi să observăm că actuala Mazda3, aflată la final de generaţie, a reprezentat al doilea cel mai bine vândut model în primele 9 luni. Avem încredere că noua Mazda3, care integrează aceeaşi linie de design impresionantă Kodo ca şi vârful de lance Mazda6, va continua şi chiar va depăşi performanţele de vânzări ale modelului actual. Totodată, noua Mazda3 introduce noua platformă MZD Connect care va permite o paletă largă de opţiuni de comunicare între smartphone şi vehicul”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Odată cu lansarea noii generaţii Mazda3, care va ajunge în showroom-uri spre sfârşitul acestei luni, principalele trei modele ale gamei Mazda (pentru clasele compactă, medie şi SUV) vor fi complet noi.
.