Banca Transilvania se extinde în Bucuresti, prin deschiderea, în Băneasa Shopping City, a Agentiei Galeria Feeria, locatie cu un concept nou si dotări de ultimă generatie.
Agentia oferă, de asemenea, servicii de self banking, iar datorită automatului bancar multifunctional se pot realiza inclusiv depuneri de bani în cont. Odată cu deschiderea acestei agentii, Banca Transilvania lansează conceptul de BT Mall Banking, care cuprinde 4 componente: sedii BT cu un design nou, self banking, oferte exclusive si tehnologie de ultimă generatie.
Automatul bancar multifunctional cu care este dotată agentia permite depuneri – în timp real - în lei si valută pentru persoane fizice, ridicări de numerar în lei, transfer de bani Western Union si, în curând, plata utilitătilor, schimb valutar, depuneri de numerar pentru persoane juridice si transfer de bani între conturi. Ecranul touch screen permite accesarea simulatorului de credite; aplicarea online la produsele si serviciile BT; adresarea de întrebări pe subiecte financiar-bancare adresate echipei Băncii Transilvania, prin intermediul platformei digitale „Întreb Banca Transilvania”, precum si accesarea informatiilor despre cursul valutar sau despre unitătile BT. În cadrul agentiei băncii din Băneasa Shopping City clientii beneficiază, de asemenea, de internet wireless.
Mai mult decât atât, în perioada 10-31 martie a.c., Agentiei BT Galeria Feeria oferă, în exclusivitate, discount-uri la împrumuturile imobiliare/ipotecare si la cele de nevoi personale, acordate în lei; la cardurile de cumpărături si de călătorii, precum si la BT24 Internet Banking si Mobile Banking. Programul este de 12 ore/zi, de la ora 10 la 22, zilnic.
În Bucuresti, BT are o echipă formată din 1.100 de angajati, aproximativ 220.000 de clienti activi si 77 de sedii. La nivel national, Banca Transilvania are una dintre cele mai extinse retele de sucursale si agentii, cu aproape 550 de locatii, dintre care 20 se află în centre comerciale.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în functie de active, cu o cotă de piată de 9,7%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 6.000 de angajati, o retea formată din aproape 550 de sedii si 1,89 de milioane de clienti activi. Strategia băncii este sustinută de actionari internationali, Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondială. .