Banca Transilvania lansează campania „Fă acum ce visezi de mic! Dacă nu acum, atunci când?”, în cadrul programului de loialitate Star BT (www.starbt.ro), program destinat celor care au carduri de credit. Persoanele care solicită Băncii Transilvania, în perioada 1 aprilie – 30 iunie, un MasterCard Forte, beneficiază, prin această campanie, de 3 luni de gratie, 3 luni de puncte duble Star BT si costuri 0 de emitere.
Star BT înseamnă puncte sau rate fără dobândă la plata cu cardul, la peste 4.000 de magazine partenere, cum ar fi: Altex, Domo, Flanco, eMAG, Media Galaxy, Praktiker, Regina Maria Eximtur, Perfect Tour, Aerotravel, Cărturesti, Librarium, Nemira, Ecco, Benvenuti, Centrofarm etc.
Gabriela Nistor, Director Executiv Retail Banking în cadrul Băncii Transilvania, declară: „Prin această campanie, estimăm o crestere cu 15.000 de carduri Mastercard Forte în perioada campaniei, precum si un impact pozitiv privind tranzactiile de plata cu cardul de credit la comercianti. Până acum, în doar un an si jumătate de când a fost lansat, programul Star BT a adus o crestere cu peste 60% a acestui tip de tranzactii”.
Folosind la cumpărături MasterCard Forte, în tară sau în străinătate, clientii primesc puncte Star BT în echivalentul a 0,3% pentru plătile făcute în tară, respectiv 0,1% pentru cele din străinătate.
Fiecare punct Star BT înseamnă 1 leu, iar punctele acumulate pot fi folosite la comerciantii parteneri. De asemenea, prin Programul Star BT cumpărăturile pot fi achitate în rate fără dobândă - maxim 12 - la partenerii Star BT. Sunt incluse în program următoarele carduri ale Băncii Transilvania: MasterCard Forte, Visa Gold, Visa Platinum, MasterCard forte pentru Medici si Visa Gold BT – Rotary.
Un alt beneficiu pe care posesorii de carduri BT îl pot avea este serviciul SMS Alert, cu ajutorul căruia acestia primesc, pe telefonul mobil, informatii despre tranzactiile efectuate cu cardul, precum si cu privire la banii disponibili după fiecare tranzactie. In prezent, peste 75.000 de detinători de card BT folosesc SMS Alert.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari bănci din România, în functie de active. Misiunea sa, ca bancă privată cu capital majoritar românesc, este de a sprijini mediul de afaceri. Activitatea BT este organizată pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici. Banca Transilvania are peste 6.000 de angajati, o retea formată din 550 de sedii si 1,67 milioane de clienti activi.
BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucuresti, în 1997. Strategia sa este sustinută de actionari puternici, printre care Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care detine 15% din capitalul social al băncii..