Plata facturilor poate aduce premii în bani clientilor Băncii Transilvania. BT lansează astăzi o campanie de încurajare a folosirii metodelor alternative de plată a facturilor, care pot fi achitate prin BT24 Internet Banking & Mobile Banking, la bancomat sau prin serviciul Direct Debit, în locul plătii la ghiseul bancar.
Campania se va desfăsura timp de trei luni, până în 15 februarie 2013, iar Banca Transilvania pune în joc 1.000 de premii a câte 100 lei. Prin intermediul BT se pot plăti toate facturile – de la cele pentru energie electrică, apă, gaz, TV cablu, Internet, telefonie, la cele de salubritate.
Avantajele metodelor alternative de plată a facturilor:
Metodele alternative de plată a facturilor înseamnă confort si economie de timp - fără costuri suplimentare.
BT24 Internet Banking & Mobile Banking reprezintă o modalitate facilă si practică de achitare a facturilor, accesibilă clientilor care folosesc serviciul BT24, plata realizându-se direct din contul curent, prin intermediul Internetului, după completarea detaliilor privind numărul facturii si furnizorul. In cazul utilizării serviciului de mobile banking mBT24, plata se poate realiza prin simpla scanare a codului de bare a facturii. Peste 280.000 de persoane folosesc BT24, iar peste 26.
000 dintre acestia accesează serviciul Băncii Transilvania, de pe telefonul mobil.
Plata prin bancomatele BT poate fi folosită ca alternativă de clientii care au carduri de la Banca Transilvania. Este necesară, si în acest caz, cunoasterea numărului facturii pentru care se face plata. La finalizarea operatiunii, bancomatul va elibera în mod automat chitanta aferentă. BT are aproape 900 de ATM-uri în întreaga tară.
Direct Debit BT este o altă metodă de plată a facturilor – automată, programată, direct din contul curent al clientului. Acest serviciu BT presupune încheierea unui acord prealabil între bancă si client, acord în baza căruia Banca Transilvania virează din contul clientului, către furnizori, echivalentul valorii facturilor.
Campania se desfăsoară în întreaga retea de unităti a Băncii Transilvania. Informatiile despre această initiativă sunt postate pe siteul BT (www.bancatransilvania.ro/bt/campanie_facturi.html), precum si pe profilele de socializare ale băncii - Facebook, Twitter si Pinterest.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari bănci din România, în functie de active. Misiunea sa, ca bancă privată cu capital majoritar românesc, este de a sprijini mediul de afaceri. Activitatea BT este organizată pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici.
Banca Transilvania are peste 6.000 de angajati, o retea formată din peste 550 de sedii si 1,5 milioane de clienti activi. BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucuresti, în 1997. Strategia sa este sustinută de actionari puternici, printre care Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care detine 15% din capitalul social al băncii..