|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 26-11-2016 |
BRD si Mastercard - card de credit inovator pentru plata in rate fara dobanda, oriunde in lume
Alte stiri la aceasta categorie
BRD – Groupe Société Générale lansează, în parteneriat cu Mastercard, cardurile de credit Standard și Gold. Acestea încorporează cel mai complex sistem de rate din România, menit să răspundă celor mai variate nevoi de consum și marchează totodată lansarea globală a serviciului Mastercard – Plata în rate. Printre caracteristicile de bază ale noului card se numără:
Planuri de până la 18 rate cu dobândă zero, care permit plata în rate online sau direct în magazin, oriunde în lume, fără a fi limitat la o anumită rețea de comercianți parteneri. Posesorii de carduri au opțiunea de a plăti în rate pentru cumpărături efectuate atât în rețeaua de magazine partenere a BRD, cât și a Mastercard, respectiv după efectuarea tranzacției, prin eșalonarea costului în funcție de planul de rate preferat.
Opţiunea „Cash în rate”, un beneficiu inovator care oferă posibilitatea de a transfera o parte din limita de credit în orice cont curent al deținătorului și rambursarea acesteia în maximum 36 de rate egale, cu dobândă.
Cumularea totală sau parțială a plăților efectuate pe parcursul unei luni într-un plan de rate egale de până la 36 de luni.
De asemenea, cardurile de credit BRD oferă și beneficii suplimentare:
Un program de reduceri în peste 500 de locații partenere, disponibil prin platforma online Extrabeneficii.brd.ro şi reduceri la comercianţii incluşi în programul MasterCard Premium.
O ofertă completă de asigurări.
Acces în saloanele VIP ale aeroporturilor din Cluj și Timișoara pentru cardurile de credit Gold.
Cea mai bună ofertă de refinanțare disponibilă momentan în piață, cu 36 de rate cu dobândă 0.
Consumatorii care aleg, până la finalul lunii ianuarie 2017, cardul de credit BRD beneficiază de 18 rate fără dobândă oriunde în lume, comision de acordare 0, comision de administrare 0 în primul an și intră automat în tragerea la sorți pentru premiul în valoare de 15.000 de euro cash, dacă au folosit cardul de credit pentru cumpărături de minimum 1.000 lei.
„Piața cardurilor de credit este una dintre cele mai dinamice din gama produselor dedicate segmentului retail - persoane fizice, iar BRD a avut până acum o prezență relativ redusă pe această piață. Pentru că suntem unul dintre liderii pieței de carduri, ne-am dorit dintotdeauna să ne completăm oferta cu un card de credit inovator, polivalent, flexibil, care să răspundă nevoilor de zi cu zi ale consumatorilor. Și iată că suntem acum în măsură să oferim, alături de Mastercard, unul dintre cele mai bune carduri de credit de pe piața românească", a declarat Gheorghe Marinel, Directorul General Adjunct, Retail și IMM, al BRD.
„Am conceput un produs bancar care se poziționează mai degrabă în zona de lifestyle decât în zona de produs de nevoi. Folosit corect, cardul de credit are menirea să completeze și să îmbunătățească stilul de viață al clienților noștri, facilitându-le accesul la beneficiile unice pe care produsul le oferă și, în același timp, punându-le la dispoziție soluții flexibile pentru o mai bună administrare a bugetului personal, prin intermediul sistemelor de rate și a ofertei de refinanțare”, a precizat Gabriela Simion, Director Executiv, Marketing și Managementul produselor, BRD. „Am fost atenți la aspectele care pot îmbunătăți experiența clientului cu banca, și de aceea clienții noștri vor primi cardul acasă sau la birou, îl vor activa prin intermediului unui cod PIN primit prin SMS, în timp ce plățile online vor beneficia de sistemul 3D Secure cu parolă dinamică pentru un plus de confort și siguranță”, a mai adăugat Simion.
Serviciul Mastercard – Plata în rate a fost conceput pentru a le oferi deținătorilor de carduri un control superior, mai multă transparență și o extensie a capacității de cumpărare, asigurându-le în același timp o experiență de plată rapidă, simplă și sigură, oriunde în lume Mastercard – Plata în rate este acceptat. Pe lângă România, serviciul va fi implementat în anumite piețe europene în primul trimestru al anului viitor, urmând ca baza de acceptare să fie extinsă ulterior pe parcursul anului 2017.
“Suntem mândri să vedem România implementând, în premieră internațională, o nouă soluție de plată cu cardul, concepută în jurul ideii de flexibilitate și creștere a puterii de cumpărare a consumatorilor. Le mulțumim partenerilor noștri de la BRD pentru că ne sunt din nou alături, recunoscând inovația și beneficiile serviciului Mastercard – Plata în rate, precum și FF Group România, proprietarul primului lanț de magazine înrolate în acest serviciu, respectiv rețelele Nike, Collective, Calvin Klein Jeans, Kix și Follie Follie. Noua opțiune le va permite consumatorilor să beneficieze de condiții și avantaje neegalate în piața din România, în materie de control, transparență și accesibilitate, cât și o experiență de plată unică la nivel global, pionierată chiar în țara noastră”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager, România, Mastercard.
BRD - Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor. BRD - Groupe Société Générale are 2,2 milioane de clienţi activi şi operează o reţea de 812 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,2 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de aproximativ 27 000 POS-uri şi mai mult de 1 500 ATM-uri. Cu operaţiuni de factoring de 921 milioane de euro în 2015, BRD este liderul pieţei de factoring din România. Activele totale ale băncii erau, la 30 septembrie 2016, de 49 mld RON..
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|