Banca Transilvania face un pas înainte privind digitalizarea: lansează opțiunea BT Sign Up, o soluție modernă, gratuită şi rapidă care permite deschiderea online a unui cont în lei cu un card bancar, de debit, ataşat.
Persoanele care doresc să devină clienţi ai băncii este necesar să completeze, prin intermediul telefonului sau al calculatorului, câteva informații pe siteul BT, optând şi pentru cardul de debit în lei ataşat contului. Poate fi ales unul dintre următoarele carduri contactless: Visa Electron, MasterCard BT Omnipasss şi MasterCard Mondo.
Comisionul este zero pentru deschiderea şi administrarea anuală a contului BT, emiterea cardului, cumpărturi cu cardul, dar şi pentru personalizarea PIN-ului la ATM-urile băncii. În plus, în cazul cardurilor Visa Electron şi MasterCard BT OmniPass retragerea de bani de la bancomatele BT este gratuită.
Banca Transilvania a continuat în acest an investițiile în soluții digitale pentru a aduce clienților mobilitate, economie de timp, costuri mai mici şi posibilitatea gestionării personale a banilor. Cele mai importante dintre acestea sunt următoarele:
Platforma CIP online pentru aflarea incidentelor de plată;
Tranzacțiile online cu cardul BT: autentificarea prin parolă unică primită prin SMS;
Brățara contactless, care poate înlocui cardul la plata cumpărăturilor, prin accesul la contul curent deschis în lei la BT, precum şi posibilitatea de a plăti contactless, indiferent de sumă, în țară şi în străinătate;
BT24 Mobile Banking - posibilitatea de autentificare prin amprentă digitală, simplificând astfel accesarea aplicației; de asemenea, aplicația a fost modernizată;
Prima platormă integrată dedicată medicilor întreprinzători, www.diviziapentrumedici.ro, cu informații personalizate în funcție de specializarea medicală, consultanță online, posibilitatea aplicării pentru produse şi servicii BT;
Continuarea lansării de campanii de shopping online, cea mai recentă fiind Banksylvania.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active.
Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.300 de angajaţi, 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială. BT a primit premiul „Cea mai bună bancă din România” din partea publicației internaționale Euromoney, în iulie 2016..