transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 29-03-2024 4.6085 lei 4.973 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 12-02-2014

Cardul de credit WIZZ Bancpost, lansat printr-o campanie realizata de GolinHarris

Cardul de credit WIZZ Bancpost, lansat printr-o campanie realizata de GolinHarris

GolinHarris a creat pentru Bancpost campania de lansare a noului card de credit WIZZ Bancpost si a programului de loialitate asociat, „SHOP&Travel”. Lansarea oficială a cardului de credit WIZZ Bancpost a avut loc în cadrul unui eveniment de presă ce a marcat o premieră în piata de comunicare din România: prima conferintă de presă sustinută la 10.000 m altitudine, pe ruta Bucuresti-Roma. 15 jurnalisti si bloggeri au aflat de la reprezentantii Bancpost, Wizz Air si MasterCard, în exclusivitate si în zbor, la propriu, informatii despre noul concept bazat pe un principiu simplu: orice cumpărătură cu  WIZZ Bancpost, realizată online sau offline, în tară sau în străinătate, se transformă în puncte cu care se pot achizitiona bilete de avion si servicii WIZZ Air.

Mai mult, participantii au putut testa direct sentimentul de libertate pe care cardul WIZZ Bancpost îl aduce detinătorilor: si-au început ziua cu o cafea în Lounge-ul exclusivist MasterCard din Aeroportul Henri Coanda, au luat prânzul la Roma, ale cărei frumuseti le-au putut admira pe parcursul unui tur ghidat, au profitat apoi de o sesiune rapidă de shopping, pentru ca seara să îi găsească din nou în Bucuresti. 

Andreea si Cabral Ibacka au experimentat printre primii beneficiile cardului WIZZ Bancpost - cumperi, primesti puncte, călătoresti - în plină perioadă de reduceri în magazinele nu doar din Bucuresti, ci si din... Roma. Entuziasmul lor s-a tradus în multe posturi pline de savoare pe blogurile si paginile de Facebook proprii, care au antrenat un număr semnificativ de interactiuni ale cititorilor.

GolinHarris a dus mai departe conversatia despre noul card emis de Bancpost si i-a întrebat pe bloggeri cum călătoresc si cum îsi petrec timpul când sunt plecati în afara tării, într-un quiz ale cărui rezultate au arătat că destinatia preferată a bloggerilor rămâne Londra, iar pe lângă laptop, îsi iau neaparat cu ei o pereche de ochelari de soare si niste pantofi confortabili, semn că le place să exploreze fară limite. Rezultatele integrale ale acestui quiz sunt disponibile aici.

 

„Am vrut să oferim un produs simplu si accesibil, care să îi ajute pe români să călătorească mai des si mai ieftin, fără să facă niciun efort suplimentar. Cu cardul WIZZ Bancpost si programul SHOP&Travel, cumpărăturile pe care le faci oricum, zi cu zi, îti aduc nu doar bilete de avion gratuite, ci si transformarea viselor în realitate. Ne-am dorit apoi să comunicăm bucuria pe care acest produs nou o aduce în viata oamenilor, iar campania propusă de GolinHarris ne-a convins foarte repede”, a declarat Robert Zănescu, Director Marketing si Comunicare Bancpost.    
   
„Cumpărăturile si călătoriile sunt experiente personale si de aceea ne-am dorit să creăm o platformă bazată pe un tip de experientă cât mai directă cu conceptul SHOP&Travel. Organizarea unei lansari care a început în zbor, la 10.000 de metri altitudine, si a continuat la Roma, una dintre capitalele europene renumite pentru zonele de shopping, reprezintă doar primul episod din seria de activări altfel pe care le avem în plan anul acesta împreuna cu Bancpost”, a declarat Irina Roncea, Director, Corporate Division GolinHarris Bucuresti.   

Mai multe detalii despre cardul de credit Wizz WIZZ Bancpost si programul de loialitate asociat „SHOP&Travel” sunt disponibile pe pagina WIZZ Bancpost.

Echipa Bancpost implicată în campanie a fost alcătuită din Robert Zănescu – Director Marketing si Comunicare, Ileana Zamfir – sef Serviciu Comunicare Corporativă si Raluca Andreea Alexe – Digital Media Project Manager.

Din partea GolinHarris, campania a fost coordonată de Monica Botez – Head of Corporate Divizion si de Irina Roncea, Director, Corporate Division, iar din echipă au făcut parte Anca Marcu – Senior Media Associate, Raluca Dută – Community Manager si Bogdan Dăscălescu – Digital Media Specialist.

GolinHarris Bucuresti este afiliată la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include astăzi companii de renume precum: AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploiesti, Bancpost, BASF, Centrofarm, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Română, Electrolux, Focus Copii Disparuti, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, LIDL, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange România, Parlamentul European, Reprezentanta Bucuresti, PeliFilip, PepsiCo, Schneider Electric România, SofMedica, Titan-GoodMills, tocmai.ro, Transavia, Unilever (Lipton), URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum ADC*RO, European CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA, Romanian CSR Awards, Romanian PR Award, Sabre Awards, Webstock.

Bancpost este o bancă de top 10 în România si deserveste peste 1 milion de clienti pe plan national. Banca oferă o gamă variată de solutii financiar-bancare eficiente si de încredere, acoperind segmentele de retail, corporate si institutional. Cu peste 3,000 de angajati, o retea de distributie extinsă de 200 de sucursale si diverse canale alternative, Bancpost sustine, în mod responsabil, nevoile financiare ale clientilor săi si economia României. Bancpost este, de asemenea, unul dintre liderii pietei locale de carduri, este partenerul exclusiv în România al American Express si este totodată reprezentant Visa si MasterCard.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar