transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-04-2024 4.6687 lei 4.9764 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 06-02-2013

Ce este important pentru clienti cand aleg un credit - analiza KIWI Finance

Ce este important pentru clienti cand aleg un credit - analiza KIWI Finance

KIWI Finance a realizat un studiu cu privire la criteriile de alegere ale unui credit si perceptia clientilor despre piata creditelor, prin intermediul unui chestionar online cu răspunsuri multiple, derulat în perioada iulie - decembrie 2012.

Asa cum era de asteptat, 87% dintre respondenti au ales dobânda ca fiind cel mai important criteriu în alegerea ofertei de finantare, 83% dintre intervievati pun pe locul doi importanta valorii ratei lunare si 79% suma pe care o rambursează la finalul perioadei de creditare.

Interesant însă este că pentru clienti este mai important ca băncile să îsi respecte termenele de răspuns promise (79%) si să comunice transparent pe parcursul analizei dosarului de credit (69%) decât reputatia băncii ( 55%) sau rapiditatea cu care acordă credite (63%).

72% dintre români consideră încă ridicat costul creditului, în timp ce 28% consideră actualele costuri rezonabile sau scăzute.

“Contrar perceptiei generale, costurile creditelor destinate persoanelor fizice sunt la un minim istoric, cu tendintă generală de scădere. În prezent DAE (Dobânda Anuală Efectivă) minim pentru un credit ipotecar în euro este de 5%, iar cel mediu este de 6,4%, valoare cu 1,1 puncte procentuale mai scăzută decât valoarea medie înregistrată în aceeasi perioadă a anului trecut, scăderea fiind generată în principal de diminuarea valorii indicelui Euribor”, a declarat Anca Bidian, CEO KIWI Finance.

În privinta gradului de încredere în sursele de informare pentru accesarea unui credit, este de remarcat că, în afara brokerilor de credit cu 85% si a băncilor cu 80%, internetul ca si sursă de informare, cu un procent de 66% prezintă o încredere semnificativ mai mare decât mediile convenionale de informare (rudele si prietenii, liderii de opinie, publicatiile, televiziunea si materialele publicitare).

Întrebati la cine apelează atunci când hotărăsc să acceseze un credit, acestia au răspuns că intră în sucursalele băncilor (55%), aplică online (50%), apelează la brokerii de credite (40%) si urmează recomandările rudelor/prietenilor (6%).

“Este al 4-lea an consecutiv în care facem acest studiu si remarcăm faptul că brokerajul de credite a devenit o optiune reală în rândul clientilor si câstigă credibilitate de la un an la altul.

Accesarea serviciilor de consultantă, informare si asistentă pentru solutii de creditare arată o maturizare a pietei, mai multă grijă si atentie din partea clientilor în optiunile de finantare si validarea unei industrii cu un potential încă foarte mare în România”, a completat Anca Bidian.

Studiul “Cum îsi aleg românii creditul” a fost realizat de KIWI Finance în perioada iulie – decembrie 2012 în mediul online, 6 întrebări cu răspunsuri multiple, pe un esantion de 1350 de persoane, mediul urban, cu venituri cuprinse între 1.500  si 4.500 de lei.

KIWI Finance este lider pe piata de brokeraj bancar din România si a fost  înfiintată la sfârsitul anului 2003. În prezent detine o retea teritorială de 33 de sucursale si francize în toată tara. De la înfiintare si până în prezent, brokerul a intermediat credite în valoare de aproape 650 de milioane euro la peste 130.000 de clienti.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Indah
Ole1!Adoramos o post e o contefado do blog :)Acabamos de postar sobre uma nodivade na mfasica, de1 uma passadinha por le1.. e se gostar, siga-nos =)Uma f3tima tere7a-feira para vocea!
Lotahar
Super ok initiativa, in rest ce sa spun , probibal 90 % dintre noi nu suntem nici fotografi de meserie, nici critici de arta , nici modele asa ca nu vad de ce ce trebuie atat comentat .Daca aveai un buton de Like ca si la Facebook i-l apasam cu siguranta.
Khaledhisham
nu sunt “fotografa profesionista” deoiotrpva doar un simplu amator. Meseria mea de baza e cu totul alta, dar din fericire ma pricep la fotografie, nu sa o si produc personal insa. Ascunderea “subiectului” ai ghicit bine, asa imi era intentia. Multumesc sincer pentru sfaturi.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar