transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 19-04-2024 4.6625 lei 4.9763 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 17-07-2014

Clientii de credite, atrasi tot mai mult din mediul online

Clientii de credite, atrasi tot mai mult din mediul online

Este deja stiut faptul ca romanii se informeaza in numar tot mai mare pe internet, inainte de a achizitiona produse sau servicii ce ies din rutina. Acelasi lucru se constata si in cazul creditelor, dovada fiind traficul semnificativ al site-urilor web care compara imprumuturi bancare.

Daca in trecut romanii intrau la intamplare in agentiile bancare sau erau atrasi de diverse reclame, in prezent tot mai multi analizeaza bine oferta mai multor banci si IFN-uri inainte de a alege sa solicite informatii despre un produs de creditare.

Atat in cazul creditelor ipotecare / imobiliare, cat si in cazul creditelor de nevoi personale, internetul a devenit o sursa importanta de lead-uri pentru institutiile de creditare. Bancile si IFN-urile incearca sa atraga clientii prin campanii online si chiar prin microsite-uri speciale pentru credite rapide.

Un numar de telefon si o adresa de e-mail ale unui client interesat valoreaza foarte mult, astfel ca unele institutii au aderat si la sistemele de afiliere, platind pentru astfel de lead-uri, de fiecare data cand un potential client solicita sa fie contactat pentru informatii suplimentare.

Romanii au la dispozitie multe tipuri de credite, inclusiv carduri de credit - foarte promovate de catre banci si IFN-uri, in contextul in care se castiga inclusiv din comisioanele platite de comercianti la folosirea cardurilor, online si offline.



Creditele de nevoi personale se acorda inclusiv pe perioade scurte si chiar cu sume mici - segment unde s-a constatat ca rata creditelor neperformante este foarte mica. Oamenii au tendinta de a fi mai interesati sa plateasca la timp ratele si dobanzile atunci cand au imprumutat sume pentru nevoi pe termen scurt.

Un credit de nevoi personale de la Provident este un bun exemplu de astfel de credite pentru satisfacerea unor nevoi imediate: poate o amenajare a unei camere din locuinta, poate o saptamana de vacanta la mare, poate un ajutor pentru o perioada cu cheltuieli mai mari in familie (inclusiv de Sarbatori).

 

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
matzcrorkz
txBXXe I value the blog post.Really thank you! Keep writing.
crorkz
C0w40B Very informative article.Thanks Again.
crorkservice
K1bJFh Very neat blog.Really thank you! Really Cool.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar