Credit Europe Bank a introdus începând cu luna februarie o ofertă destinată IMM-urilor care deschid depozite bancare si a reactivat pachetul “Cont Nou” (New Account), gândit de asemenea pentru noii clienti din categoria IMM.
Prin intermediul acestuia clientii noi IMM beneficiază de deschiderea gratuită a contului curent si de comision 0 de administrare în primele 6 luni. În plus, dacă clientii optează si pentru oferta E-discount IMM, acestia vor primi reduceri de comisioane de până la 100% pentru operatiunile derulate prin intermediul platformei de Internet banking.
Credit Europe Bank vine de asemenea si cu o nouă ofertă adresată IMM-urilor care aleg să îsi constituie si depozite. Unul dintre beneficii se aplică depozitelor mai mari de 50.000 EUR sau de 200.000 RON, ale căror titulari vor avea posibilitatea să-si negocieze rata dobânzii. Totodată, comisioanele de administrare si de depunere numerar sunt 0 pe toată durata mentinerii depozitelor, iar deschiderea de cont este scutită de orice comision. În plus, ca si în cazul pachetului Cont Nou (New Account), clientii care utilizează serviciul de internet Banking prin optiunea E-discount IMM vor fi scutiti cu până la 100% de comisioane.
„Dorim să propunem clientilor nostri întotdeauna oferte flexibile, cu avantaje tangibile.
Prin noile campanii si pachete destinate IMM-urilor putem oferi companiilor o mobilitate mai ridicată a operatiunilor precum si adăuga reduceri de comisioane”, a declarat dl. Yakup Cil, Chief Corporate Banking Officer Credit Europe Bank.
În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. aniversează 20 de ani de prezentă pe piata locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial si Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) si apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
În România Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse si servicii către aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri si corporatii, prin intermediul unei retele alcătuite din 70 de sucursale, agentii si puncte de lucru, precum si prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Phone Banking. .