Golin este agenția selectată să coordoneze comunicarea corporate și de brand a BRD - Groupe Société Générale. În următorii trei ani, agenția va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea strategiilor și activităților de relații publice în concordanță cu viziunea și valorile băncii, cu produsele, serviciile și proiectele acesteia.
„Comunicarea BRD se bazează pe un storytelling în același timp optimist, proaspăt, conectat la realitate, dar și la momente magice capabile să inspire. Aveam nevoie de un partener care să dezvolte în PR această poveste pe care o dorim diferită și l-am găsit în creativitatea şi atenţia la detalii a echipei Golin”, a declarat Flavia Popa, Secretarul general al BRD - Groupe Société Générale.
„Încă de la tema de pitch am înțeles că BRD nu este un brand financiar „cuminte”. Comunicarea corporate, componenta educațională, parteneriatele culturale necesită toate o abordare laterală, profunzime și creativitate, o expertiză integrată. Procesul de selecție a fost lung și complex și suntem fericiți că am fost desemnați agenția de PR BRD pentru următorii trei ani”, a adăugat Monica Botez, Managing Partner, Golin.
Echipa de comunicare a BRD - Groupe Société Générale este formată din Flavia Popa (Secretar General), Mircea Tomescu (Communication director), Traian Traicu (Media relations manager), Cosmina Frîncu (Brand communication manager), Luiza Vrînceanu (Brand communication manager), Roxana Milos (Brand communication manager), Clarisa Roșu (Brand communication manager), Ada Mușat (Creative communication manager), Irina Stefaniu (Content projects manager), Lavinia Nuţeanu (Experience communication manager), Cristina Marinescu (Sponsorship manager).
Echipa Golin pentru BRD - Groupe Société Générale este formată din Irina Roncea (Director), Andrada Busuioc (Director), Ana Gardiner (Director), Theodora Mirea (Senior Manager), Oana Cojocaru (Senior Media Manager), Andrei Mehedințu (Senior Media Associate), Alexandra Popa (Media Associate), Simona Lungu (Media Associate), Thedeea Gherlan (Digital Manager) și Alexandra Alboiu (Junior Digital Associate), cu suport din partea agenției MullenLowe – Adrian Chiuhan (Head of Strategy).
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, pentru trei ani la rând, titlul de Agenția #1 în topul Biz PR Awards. De asemenea, este singura agenție din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: Agenția Anului în cadrul galei Romanian PR Award 2014, Agenția #1 în topul Biz PR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Golin a fost de două ori Agenția Anului la Romanian PR Award – în 2010 și 2014.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase reţele internaţionale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane care deţine în total peste 50 de birouri în America, EMEA si APAC.
Golin România este membră a grupului de companii din care mai fac parte MullenLowe (advertising), Profero (digital), Initiative (media), BPN (media) şi Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) şi este multiplu premiată şi finalistă la festivaluri locale şi internaţionale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock..