Alpha Bank România a lansat noul serviciu de Mobile Banking, o solutie inovatoare care oferă clientilor toate mijloacele necesare administrării activitătilor cu banca, în conditii de mobilitate deplină.
Noul serviciu de Mobile Banking oferă clientilor Alpha Bank o experientă nouă, aceea de a avea acces direct, de pe telefonul mobil sau tabletă, la toate informatiile lor financiare si de a efectua operatiuni bancare. Fiecare client Alpha Bank, care posedă un smartphone (iPhone sau Android) sau o tabletă (iPad sau Android), poate plăti facturile de utilităti, efectua schimburi valutare, initia plăti către parteneri, poate alimenta cardul de credit si gestiona economiile prin constituirea sau lichidarea depozitelor.
Noul serviciu de Mobile Banking este disponibil prin intermediul aplicatiilor (“app”) “Alpha Bank RO”, pentru telefoane inteligente (smartphones) si tablete, ce pot fi descărcate gratuit din magazinele virtuale (App Store si Google Play).
Aplicatia dispune de o zonă privată, accesibilă clientilor autentificati, si de o zonă publică ce contine informatii de interes general despre unitătile si localizarea ATM-urilor Alpha Bank, despre prezentarea ultimelor oferte si produse, si care poate fi accesată fără autentificare, fiind disponibilă oricărui utilizator.
Un avantaj imediat pentru clienti este facilitatea de “self-enrollment”: clientii Alpha Bank îsi pot activa imediat noul serviciu, folosind aplicatia de Internet Banking Alpha Click, fără a se deplasa în unitătile băncii. De altfel, noul serviciu de Mobile Banking este 100% integrat si sincronizat cu cel de Internet Banking. Autentificarea se face cu aceleasi credentiale în cele două aplicatii, iar operatiunile efectuate sunt vizibile instantaneu pe ambele canale, indiferent care este cel folosit pentru initierea unei tranzactii.
Optiunea de “cross channel authorization” va fi apreciată îndeosebi de clientii companiilor, aceasta potrivindu-se foarte bine modului lor de lucru.
De exemplu, tranzactiile initiate prin intermediul aplicatiei de internet banking pot fi autorizate utilizând aplicatia de Mobile Banking (si invers).
Alpha Bank România premiază cu un iPhone 6 clientul care plăteste cele mai multe facturi prin Mobile Banking si oferă gratuit noul serviciu până la data de 15 decembrie 2014. Regulamentul promotiei poate fi consultat pe website-ul băncii: www.alphabank.ro.
În mai putin de un an, Alpha Bank România si-a completat oferta cu 3 aplicatii pentru device-uri iOS si Android, aducând mobilitate deplină clientilor săi si dovedindu-se pregătită să răspundă consistent felului în care noua generatie de clienti preferă să îsi gestioneze relatia cu banca: Alpha Safe Access – software token lansat în octombrie 2013, Alpha e-statements pentru mobil lansat în iunie 2014 si noul Mobile Banking lansat în septembrie 2014..