transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 31-08-2014

Online banking in Romania crestere de la 2% la 6% din populatie in ultimii 3 ani

Online banking in Romania  crestere de la 2% la 6% din populatie in ultimii 3 ani

Un studiu comandat de Erste Group si BCR relevă faptul că procentul utilizatorilor de online banking din România a crescut în ultimii 3 ani, de la 2% la 6% si rămâne pe un trend evident ascendent.

Banca Comercială Română, datorită numărului mare de clienti, are în fapt cea mai mare comunitate de utilizatori ai serviciilor bancare digitalizate/e-banking, cu peste 250,000 de utilizatori activi.

“Diferenta între băncile specializate si băncile mari este adresabilitatea serviciilor. Practic alfabetizarea digitală în România este asigurată de băncile cu portofolii mari de clienti, cum este si BCR. În termeni de digitalizare, prioritatea BCR este transferul de la operatiunile cash la cele non-cash prin oferirea de servicii de plată moderne si simple pentru fiecare tip de client” declară Cătalin Ionescu, sef Departament EChannels BCR.

Atunci când vine vorba de interactiunea cu banca, studiul comandat de Erste Group si BCR relevă faptul că aproape o cincime din totalul românilor bancarizati se bazează pe un mix între folosirea serviciului de online banking sau mobile banking si o vizită la o sucursală.

Acelasi studiu arată că, 69% dintre cei care detin deja produse bancare folosesc cel mai des zona de self service unde efectuează plăti, fac depozite si retrageri, acesta fiind canalul de tranzactionare folosit cel mai des. Zona de consiliere rapidă este folosită de peste 60% din respondenti pentru operatiuni de tranzactionare.
28% dintre utilizatorii de Internet banking folosesc acest canal pentru a face plăti fără numerar, ordine de plată sau pentru a-si verifica situatia contului.



63% dintre respondenti se informează cu privire la produsele bancare direct din unitatea bancară, 51% solicită consiliere, iar 28% are ca principală sursă de informare familia sau prietenii.

În România, 26% dintre respondenti cu vârste cuprinse între 30-49 ani detin un smartphone, 14% o tabletă, 47% au un PC si 41% un laptop / notebook.  47% din utilizatorii de smartphone si tablete folosesc internet banking-ul pe telefoane sau tablete pentru plăti si ordine de plată, iar 41% folosesc un browser pentru verificarea conturilor si a soldului.

Banca Comercială Română are în portofoliu 2 (două) aplicatii pentru smartphone, 24 Banking si etoken BCR cu peste 70,000 si respectiv 10,000 de descărcări de către client si se pregăteste să lanseze în această toamnă varianta de mobil pentru aplicatia Asistentul Financiar BCR.

În programul de încurajare al plătilor cu cardul (BUN DE PLAtĂ) de la BCR, clientii primesc bani înapoi la fiecare tranzactie, iar cheltuielile lor sunt afisate si categorisite automat în Internet banking (prin Asistentul Financiar). toate aceste elemente vin în ajutorul clientilor si îi îndrumă spre modalităti moderne de plată.

Putem, astfel, vorbi de valul doi al digitalizarii serviciilor bancare în Romania prin instrumente de asistentă si educatie financiară, cât si de recompensare care creează clientilor confortul si obisnuinta de a plăti fără numerar, de a-si urmări periodic veniturile si cheltuielile, de a face predictii pentru propriul buget si de a stabili tinte de cheltuieli, economii si investitii.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Ralph
This is way better than a brick & mortar esatslibhment.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar