|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 02-04-2013 |
Pachetele de cont curent reduc cu peste 50% costurile serviciilor bancare cel mai des folosite de clienti
Alte stiri la aceasta categorie
Clientii care utilizează si plătesc separat servicii precum plata facturilor, retrageri de numerar sau transferuri bancare, plătesc comisioane bancare mai ridicate cu 50%, fată de achizitionarea acestora la pachet, rezultă dintr-un studiu al BCR efectuat pe segmente interne de clienti.
Clientii mai sofisticati optează atât pentru economisirea de bani, cât si pentru economia de timp. Astfel, circa 40% dintre clientii BCR care detin pachete de cont curent si-au activat serviciul de internet banking, iar 86% au card de debit atasat. BCR oferă optiuni de pachete de cont curent care includ chiar notificari SMS sau e-mail asupra sumelor intrate în cont sau la fiecare plată efectuată prin card.
“Pachetele de cont curent oferite de BCR s-au dovedit atractive pentru clientii care doresc să administreze rapid si eficient finantele personale. Tot în acest sens, vom simplifica si uniformiza grila de comisioane pentru toti clientii. Pachetul de cont curent oferă cel mai scăzut cost total pentru operatiunile bancare care fac parte, inevitabil, din viata de zi cu zi a oricarui client: retrageri de numerar, plata facturilor sau transferuri bancare“, a declarat Catalina Zincenco, Sef departament, Produse de Economisire si Investitii, BCR.
Studiul BCR evidentiază o evolutie a comportamentelor de economisire dinspre clientii care economisesc acasă, către clientii care păstrează banii în depozite la vedere, până la cei care optează pentru pachete de cont curent cu facilităti extinse, mizând pe castigul suplimentar din bonusul de dobândă (4% pe an) acordat pentru tranzactii intensive efectuate cu cardul de debit. Banca a identificat trei profiluri distincte de clienti pentru care si-a dimensionat oferta de pachete de cont curent:
Gospodarul Prudent
Clienti care preferă să aibă controlul banilor în numerar si nu cunosc înca în detaliu avantajele pe care le oferă produsele si serviciile bancare. Preferă să retragă bani de la bancomat si să plătească cash în marea majoritate a cazurilor. Sunt, în general, interesati de produse bancare de economisire.
Chibzuitul Modern
Clienti cu o educatie financiară medie. Cunosc si utilizează produsele bancare de baza, precum contul curent si cardul de debit. Utilizează ocazional si alte produse bancare, precum împrumutul sau cardul de credit. Preferă pachetele care oferă retrageri la ATM si interogari sold gratuite, dar utilizează si metode non-cash de plată a facturilor (prin internet banking sau phone banking).
Managerul de finante
Clienti cu studii universitare si post universitare si venituri ridicate. Cunostinte financiare bune si foarte bune. Cunosc si utilizează produsele bancare, fiind axati pe plătile prin intermediul internetului si al cardurilor de debit si credit. Atenti la cheltuielile lunare dar si la avantajele din urma colaborării cu banca. Preferă pachete de tip “All inclusive” si un singur comision lunar de administrare pentru operatiuni nelimitate la bancomat (plati facturi, retrageri numerar, interogari sold) sau prin internet banking (operatiuni intrabancare / interbancare).
Desi cardul de debit este inclus gratuit în toate pachetele de cont curent, motivatia utilizării acestuia diferă de la un segment de client, la altul.
Gospodarul Prudent - Desi în marea majoritate a cazurilor plătesc cash, totusi din ce în ce mai multi au început să folosească si cardul. Motivatia acestora de a utiliza la cumpărături cardul? Plătesc pretul exact si exclud posibilitatea de a primi “rest” în produse sau să nu mai primească rest deloc. Mai mult, chiar si acest segment de clienti a început să plătească facturile de utilităti prin canalele alternative, metoda preferată fiind plata de facturi prin bancomatele băncii.
Chibzuitul Modern - Sunt cei care utilizează mai mult cardul pentru cumpărături dar si pentru plătile online de facturi făcând astfel economie de timp si având acces permanent la informatii privind soldul contului.
Managerul de finante - În ceea ce priveste persoanele din acest segment, gestionarea propriului buget este mult mai usoară prin intermediul cardului, iar clientii apreciază faptul că tranzactiile pot fi urmărite în timp real prin intermediul canalelor electronice dar si dobânda de 4% pe care o primesc la contul curent pentru că folosesc cardul intensiv.
BCR oferă clientilor săi 3 variante de pachete de cont curent si anume: ClasiCont BCR - cel mai accesibil pachet care oferă acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR – pentru persoanele active, care plătesc facturi, transferă bani si constituie depozite, inclusiv prin internet si telefon si TotalCont BCR – care este un pachet dedicat clientilor pasionati de plata cu cardul si de utilizarea internet bankingului, oferind un număr nelimitat de tranzactii intra si interbancare cu comision zero.
Preturile acestor pachete de cont curent sunt de 4,5 lei/luna pentru ClasiCont BCR, 8,5 lei/luna pentru ExtraCont BCR si 12,5 lei/luna pentru TotalCont BCR..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|