Garanti Bank, una dintre cele mai inovatoare institutii financiare de pe piata locală, a înregistrat o crestere anuală cu 30,87% a tranzactiilor efectuate cu Bonus Card în perioada sărbătorilor de iarnă, confirmând valoarea produsului său vedetă, precum si eficienta serviciului de internet banking.
Tranzactiile online au reprezentat 12% din totalul tranzactiilor realizate cu Bonus Card în 2012, o crestere cu 22,56% fată de 2011. În acelasi timp, valoarea totală a tranzactiilor cu Bonus Card înregistrate în luna decembrie 2012 a crescut cu 3% în comparatie cu aceeasi perioadă din anul anterior.
„Rezultatele bune ale tranzactiilor online arată o schimbare clară în comportamentul consumatorilor. Tot mai multi români preferă să cumpere de pe internet, iar platforma noastră online, renumită pentru sigurantă si pentru interfata prietenoasă, încurajează tranzactiile cu cardul. Estimăm că această tendintă se va accentua în 2013 si în anii următori, pe măsură ce românii vor căpăta mai multă încredere în tranzactiile online, în timp ce pe piată vor intra solutii online si mobile din ce în ce mai complexe”, spune Eleni Skoura, Cards & Marketing Director la Garanti Bank.
În ceea ce priveste preferintele de consum ale românilor, cele mai multe tranzactii au fost înregistrate în supermarketuri si în benzinarii. Pe locul trei sunt magazinele de haine, urmate de cele cu produse electronice si de farmacii. În comparatie cu 2011, anul trecut românii au cheltuit mai putin pe fast-food si pe încăltăminte, în schimb au început să cumpere produse de catalog, comercializate prin marketing direct.
Bonus Card este un produs unic în România si cel mai recompensant instrument de plată din piată, atât pentru posesorii de card, cât si pentru comercianti.
Posesorii de card acumulează bonus ori de câte ori fac o tranzactie, iar bonusul reprezintă bani care pot fi folositi ulterior pentru cumpărături gratuite în reteaua magazinelor partenere Bonus Card. De asemenea, clientii pot alege să plătească în rate fără dobândă, beneficiind de flexibilitate în alegerea numărului de rate, în functie de nevoile personale.
Bonus Card detine o retea complexă de magazine partenere în toată tara, formată din peste 7.400 de comercianti.
Grupul Garanti este format din Garanti Bank, Garanti Leasing (brand-ul sub care operează compania Motoractive IFN SA), Garanti Credite de Consum (brand-ul sub care operează Ralfi SA) si Garanti Credite Ipotecare (brand-ul sub care operează Domenia Credit IFN SA).
Cele trei IFN-uri completează oferta Garanti Bank cu produse specifice de leasing (leasing financiar pentru automobile, echipamente si imobiliare, precum si sale & lease-back) si servicii de administrarea flotelor, credite de consum, precum si credite ipotecare create pentru achizitionarea de clădiri si terenuri sau pentru refinantarea altor credite.
Garanti Bank este detinută de Turkyie Garanti Bankasi (TGB), cea de-a doua bancă după active din Turcia.
Garanti Bank este o bancă universală, oferind o gamă completă de produse de calitate si servicii inovatoare pentru toate segmentele de business - retail, IMM si corporate. Prezentă pe piata din România din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu solid de clienti, extinzându-si de asemenea prezenta natională prin agentii si canale alternative de difuzare, ajungând la o retea de 78 de unităti, precum si la o retea extinsă de ATM-uri inteligente ce pot fi folosite de către oricine, nu numai de către clienti, pentru tranzactii cu si fără card. Garanti Bank inovează si prin ofertele unice atasate celui mai competitiv card de pe piată, Bonus Card..