Serviciile de Private Banking ale Băncii Transilvania se clasează pe primul loc la categoria „Relationship Management”, conform rezultatelor Studiului Pietei Private de Banking 2013 România, realizat de revista Euromoney. Este al doilea an în care Banca Transilvania, prin Divizia Private Banking, ocupă prima pozitie la această categorie, o clasare similară fiind înregistrată de BT în anul 2011.
Topul Euromoney este unul cu traditie, apărând pe piată de peste un deceniu. Are la bază studii calitative si cantitative ale pietei de Private Banking, acoperind peste 35 de categorii de produse si servicii la nivel global si regional, din peste 70 de tări. Clasamentul este realizat anual, în functie de rezultatele unui sondaj de opinie, la care participă reprezentanti cu expertiză în industria de profil, cât si în functie de informatiile furnizate de către banci privind activele administrate, profitabilitatea, serviciile oferite clientilor de Private Banking etc.
Fondata în anul 1969, Euromoney este una dintre cele mai prestigioase publicatii lunare din lume, axată pe domeniul bancar, financiar si de piete de capital. Realizată în Marea Britanie, aceasta este recunoscută – pe lângă analizele lunare specifice – datorită studiilor si clasamentellor de profil, precum si datorită premiilor acordate.
În prezent, peste 2.500 de clienti Private Banking lucrează cu Banca Transilvania.
Prin Divizia de Private Banking, banca gestionează active de peste 480 milioane de euro. În acceptiunea BT, clientii Private Banking sunt persoanele care au în conturi sume de peste 100.000 euro – sau echivalent - pentru o perioadă de cel putin 3 luni consecutive.
Din această categorie fac parte si clientii care investesc sume semnificative în subsidiarele Grupului Financiar Banca Transilvania – cum sunt BT Asset Management sau BT Securities, dar si clienti posesori de carduri premium. Banca Transilvania si-a propus, pentru acest an o crestere de 10%, atât ca număr de clienti de Private Banking, cât si ca volum de resurse.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari bănci din România, în functie de active. Misiunea sa este de a sprijini mediul de afaceri. Activitatea BT este organizată pe patru linii principale de business: persoane fizice, IMM, companii mari, respectiv Divizia pentru Medici.
Banca Transilvania are peste 6.000 de angajati, o retea formată din 550 de sedii în România si Italia, respectiv 1,76 milioane de clienti activi. BT este prima bancă din România care a fost cotată la Bursa de Valori Bucuresti, în 1997. Strategia sa este sustinută de actionari puternici, printre care Banca Europeană pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD), care detine 15% din capitalul social al băncii..