transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar -- lei lei

 




A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

avocat Timisoara avocati

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Veggy.ro - vegan blog

Servicii curatenie Cluj

Transport caini Anglia

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
gazduit de www.simpliq.ro


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-07-2013

Serviciul BCR Alert, de la Banca Comerciala Romana, a trimis peste un milion de alerte clientilor sai

Serviciul BCR Alert, de la Banca Comerciala Romana, a trimis peste un milion de alerte clientilor sai

Banca Comercială Română (BCR) a trimis peste un milion de alerte (SMS şi Email) clienţilor care au activat serviciul BCR Alert, asigurandu-le astfel un plus de control şi siguranţă asupra operaţiunilor din conturile lor.

BCR Alert este un serviciu de alertare care permite transmiterea de alerte SMS pe telefonul mobil personal sau pe email la adresa specificată de client, de fiecare dată când o operaţiune este efectuată din sau în conturile deţinute la BCR, aducând un plus de siguranţă şi control asupra tranzactiilor executate prin detaliile incluse în alerte (locaţia efectuării operaţiunii, data şi ora).

BCR Alert a fost lansat în octombrie 2012 odată cu noile pachete de cont curent (ClasiCont, ExtraCont şi TotalCont), fiind activat în proporţie de 97% de clienţii BCR care deţin aceste pachete de cont curent. Dintre aceştia 29% deţin serviciul BCR Alert în pachetul ClasiCont, 25% în pachetul ExtraCont şi 43% în pachetul TotalCont.

“Clienţii BCR au posibilitatea să îşi personalizeze tipul de alerte, suma de la care se generează alertele şi să schimbe canalul pe care se primesc aceste mesaje (de exemplu, de pe SMS pe Email şi invers). Aceste modificări se pot face atât prin intermediul platformei Click 24 Banking BCR (internet banking), cât şi prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, intrând în legătură telefonică cu un consilier BCR, la numărul 0800.801.227 (0800.801.BCR). În plus, clienţii BCR care aleg să primească notificările prin Email beneficiază de un numar nelimitat de alerte pe care le pot primi pentru tranzacţiile efectuate, fără să plătească vreun comision suplimentar”, a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Executiv Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR. 

Serviciul BCR Alert este preferat şi de deţinătorii celorlalte pachete de cont curent aflate în portofoliul băncii, aceştia achiziţionandu-l pe baza abonamentului lunar de administrare de 2 lei pentru serviciul BCR Alert şi 5 lei pentru varianta extinsă, BCR Alert Plus.

“Uitându-ne la distribuţia clienţilor care folosesc serviciul BCR Alert majoritatea utilizatorilor sunt bărbaţi (56%), din segmentul populaţiei active, cu vârsta cuprinsă între 25 – 45 de ani.

În topul operaţiunilor pentru care BCR trimite alerte clienţilor săi se afla operaţiunile efectuate la ATM, urmate de cele efectuate cu cardul la comercianţi, prin Click 24 Banking BCR şi pentru mandatele de Direct Debit”, a adaugat Bogdan Octavian Marin. 


Serviciul BCR Alert este disponibil clienţilor BCR în două variante:

• BCR Alert oferă clienţilor BCR alerte pentru:

o toate încasările de minim 100 RON /sau alte unităţi monetare, înregistrate în contul pe care este activat serviciul;

o toate plăţile efectuate automat în urma configurării de către client a mandatelor de plată repetitivă sau de debitare directă, indiferent de suma plăţii/facturii. Pentru plăţile automate clientii BCR care au serviciul BCR Alert activat beneficiază de o notificare suplimentară, cu o zi înaintea executării platii pentru a le reaminti acestora asupra plăţii ce urmează să fie executată pentru a asigura disponibilul in cont sau pentru a întrerupe mandatul, în funcţie de necesitatea fiecarui client.


• BCR Alert Plus oferă transparenţă totală clienţilor BCR, aceştia primind  alerte pentru operaţiunile menţionate în cadrul opţiunii BCR Alert şi în plus pentru operatiuni de minim 100 de unitati monetare (ex. 100 RON / 100 EUR), precum:

o toate plăţile efectuate cu cardul (la comercianţi sau online);

o toate retragerile de la ATM;

o toate plăţile efectuate online prin Click 24 Banking BCR sau la telefon prin intermediul Alo 24 Banking BCR;

o toate operaţiunile realizate la echipamentele acceptatoare de numerar (Maşinile Multifuncţionale si Ghiseele Automate, prezente in unitatile BCR si in zonele cu acces 24/7, Easy 24 Banking).

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar