Banca Transilvania vine cu o abordare nouă, în premieră, pentru clientii IMM. Acestia beneficiază gratuit, începând cu 1 februarie 2014, timp de 3 luni, de o serie de produse si servicii din oferta Băncii Transilvania.
„Prin această abordare oferim ocazia clientilor IMM să ne testeze gratuit produsele si serviciile. Iar pentru noi, echipa Banca Transilvania, este un demers prin care demonstrăm că suntem o bancă locală care crede si sprijină oamenii întreprinzători, cu solutii pe măsură. În 2013, într-un an plin de provocări, ne-am consolidat cota de piată pe segmentul IMM-urilor, sector pe care l-am sprijinit inclusiv cu finantare. Anul trecut am acordat IMM-urilor nu mai putin de 18.500 de credite noi, în valoare de 5,5 miliarde lei. Tot în 2013, peste 30% din start-up-urile înfiintate în România au ales să-si deschidă cont la banca noastră”, declară Andrei Dudoiu, Director General Adjunct - Companii în cadrul Băncii Transilvania.
BT a lansat această facilitate atât pentru clientii noi, cât si pentru cei din portofoliu.
Acestia pot aplica online, accesând siteul www.totulpentruimm.ro. IMM-urile care vor să se numere de acum înainte printre clientii Băncii Transilvania vor beneficia de gratuitate, timp de trei luni de la înrolare, la următoarele servicii si produse: gestiunea contului; abonament la BT24 Internet Banking si Mobile Banking; plăti în lei prin BT24; plăti în lei pentru bilete la ordin si cecuri bancare; încasări în lei; serviciul SMS Alert; POS – fără costuri de mentenantă; de implementare; pentru consumabile si fără comision de administrare; eCommerce – fără comision de înrolare sau de administrare; cardul VISA Business Electron, VISA Business Silver, Visa Business Credit Card si MasterCard Business – fără comision de emitere sau închidere card. Pentru cardurile de credit business, banca oferă o perioadă de gratie de trei luni.
Clientii IMM care lucrează deja cu Banca Transilvania beneficiază de gratuitate la cea mai mare parte dintre produsele si serviciile mentionate. După expirarea perioadei de gratuitate, în cazul în care clientii aleg să utilizeze produsele si serviciile respective, comisioanele BT vor fi cele standard, deja în vigoare. În cazul în care nu se doreste folosirea acestora după terminarea campaniei, banca nu percepe niciun cost de renuntare.
Banca Transilvania a lansat, cu această ocazie, campania “Totul pentru IMM”, derulată în cele mai importante medii de comunicare: televiziune, online, outdoor etc. Mesajul principal este, în acelasi timp, emotional si angajant, “Pentru că dai totul, primesti totul”. Acesta se referă la implicarea si dăruirea celor care coordonează IMM-uri si, pe de altă parte, la oferta băncii. .