Raiffeisen Bank a lansat editia a treia a campaniei „Viata fara CASH”. Anul acesta “Viata Fara CASH” introduce “Masina Timpului Smart” ce transforma fiecare plata facuta prin Smart Banking intr-o experienta placuta. Pe pagina web dedicata www.viatafaracash.ro si pe pagina www.facebook.com/VIATA FARA CASH, concepute special pentru utilizatorii serviciilor Raiffeisen Bank, clientii sunt invitati sa isi aleaga lunar o experienta inedita pe care au trait-o sau o tema din cele propuse - sa o incerce si sa o impartaseasca. In fiecare luna clientul cu cele mai multe tranzactii poate trai experienta aleasa, iar la finalul campaniei toti clientii au sansa de a castiga, prin tragere la sorti, premiul cel mare - o masina Nissan Juke.
Prima campanie „Viata Fara CASH”, lansata de Raiffeisen Bank in 2012, a urmarit (intr-un serial) un cuplu de tineri profesionisti, Ana si George Smart, care si-au petrecut 2 luni fără bani cash, folosind doar metodele alternative de plată „smart”. "Succesul campaniei ne-a facut sa continuam cu editia a doua in 2013, cand au intrat in scena alt cuplu tanar care promovau stilul de viată „smart”, Diana si Andrei. Ei au calatorit prin România timp de 7 luni, fara sa faca nicio plata cash", spun oficialii Raiffeisen Bank.
“Prin campania “Viata Fara CASH”, Raiffeisen Bank isi propune sa incurajeze utilizarea canalelor alternative de tranzactionare - Raiffeisen Online, Raiffeisen Smart Mobile pentru smartphones sau tablete, Debit Direct, plata cu cardul la POS, plata facturilor la ATM, Raiffeisen Direct sau SmartTel, ceea ce inseamna o importanta economie de timp si de bani pentru clientii nostri”, a spus Florin Boldescu, Manager Departament Clienti de Casa in cadrul Ariei Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.
Mai multe detalii privind conditiile de participare si premiile oferite gasiti in regulamentul afisat pe site-ul campaniei www.viatafaracash.
ro, precum si pe pagina de facebook a campaniei la adresa: www.facebook.com/VIATA FARA CASH;
Raiffeisen Bank S.A. este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare de calitate superioara pentru aproximativ 2 milioane de clienti (persoane fizice, IMM-uri, corporatiilor mari si medii). Banca beneficiaza de experienta si expertiza grupului austriac Raiffeisen Bank International (RBI) care detine 99,49% din actiunile Raiffeisen Bank. Grupul austriac e prezent pe 17 piete din regiunea Europei Centrale si de Est prin banci subsidiare, companii de leasing si alti furnizori de servicii financiare..