transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 27-04-2015

AdePlast a crescut la trei luni din 2015 cu 25%

AdePlast a crescut la trei luni din 2015 cu 25%

După trei luni din 2015, piata constructiilor părea că s-a dezmortit, dar semnele sunt încă timide. „Doar companiile care fac eforturi pot vedea cresteri în vânzări fată de perioada similară a anului trecut. Sigur, există loc pe piată lăsat de cei care n-au mai putut continua, dar acest spatiu este mult prea îngust. Bătaia pe client este acerbă în piată, însă noi avem resurse tehnologice si financiare puternice care ne vor permite să ne mentinem cota de piată. Suntem atenti la atacurile pe pret din partea concurentei si vom reactiona strategic la acestea” declară Bogdan Pîrvu, CEO AdePlast.

Din perspectivă europeană, România trebui să-si facă temele la capitolul termoizolare pentru a nu ajunge în situatia Ungariei, care este la un pas să plătească sute de mii de euro pe lună penalităti pentru că nu este în grafic cu implementarea unei legislatii care să transpună la nivel national prevederile asa numitei Directive Europene “20/20/20”. „Din acest punct de vedere tara noastră este cu un pas în fata Ungariei, deoarece avem o lege adoptată în acest sens în cursul anului trecut, dar asta nu înseamnă totul. Este nevoie si de implementarea măsurilor dedicate reducerii consumurilor de energie, printre care se află si programul de termoizolare a locuintelor. Aceste programe pot genera destulă piată pentru producătorii români de materiale de constructii” declară Bogdan Pîrvu.




AdePlast continuă să crească la 3 luni cu peste 25 de procente, ajungând la o cifră de afaceri de aproximativ 59 mil lei in primul trimestru. La 3 luni AdePlast are un avans pe zona de termosistem depeste  30 procente, aceasta categorie incluzând toate cele trei componente de bază produse de fabricile AdePlast: polistiren, adezivi si tencuieli decorative.

„Lunile de început de an nu sunt cele mai importante din perspectiva fluxului de business în industria noastră, dar performanta economică bună dintr-un an se poate întrezări încă din primul trimestru. Am reusit performante superioare fată de 2014 în primul trimestru al acestui an, cu toate ca si anul trecut am avut cresteri masive fata de anul precedent, chiar mai mari decât acum. Cele 25 de procente ne arată că partenerii de afaceri ai AdePlast au semnale că anul acesta va merge mai bine ca 2014”, precizează Bogdan Pîrvu.

În acest început de an, atât autorizatiile de constructii, dar mai ales lucrările noi de constructii au deja un avans de mai bine de 15 procente fată de 2014. „Piata se poate dezgheata si probabil că în perioada următoare vor fi cereri mai consistente dinspre dezvoltatori. Asta e bine pentru că nu este sănătos ca o piată ca a noastră să se întretină doar din reconditionări si reamenajări. Oricum, avansul pietei trebuie să rămână în parametri usor scalabili pentru a nu ajunge într-o zonă de dezvoltare haotică”, consideră Bogdan Pîrvu.

“Pentru trimestrul doi suntem putin mai rezervati în ceea ce priveste evolutia pietei, comparativ cu anul trecut. Să ne aducem aminte că în 2014 atât Pastele ortodox, cât si cel catolic, au fost în aceeasi zi, ceea ce a însemnat că s-a lucrat mai mult în luna aprilie, fată de anul acesta. De asemenea,nici vremea nu a mai fost atat de prietenoasă. Asteptăm de la lunile mai si iunie o crestere a pietei, dar suntem de un optimism moderat”, precizează Bogdan Pîrvu.

Export si membrane hidroizolante
Membranele hidroizolante vândute de AdePlast au avut o contributie semnificativă  la cifra de afaceri consolidată a firmei. „Pentru acest an tinta noastră este sa dublăm cifra de afaceri pe acest segment. Ne-am facut deja loc pe piată si acum suntem în grafic cel putin pentru atingerea targetului nostru” declară Alex Bărbut, Export & Development Manager AdePlast.

Pentru export, balonul de oxigen al AdePlast a fost obtinerea anul trecut a certificatului ETAG, care certifică european termosistemul AdePlast. „Marca AdePlast este deja cunoscută în tări ca Ungaria, Bulgaria, Austria sau chiar mai la vest. Pentru a depăsi cele 3 milioane de euro realizate la export anul trecut, ne bazam cel mai mult pe platforma noastră din Oradea, care este cel mai bine pozitionată sa livreze catre Vestul Europei” declară Alex Bărbut.

Dezvoltare durabilă
 

„Totusi, trebuie să fim precauti cu avansul pietei de constructii cu totii: dezvoltatori, reseleri, clienti finali. Trebuie să se înteleagă nevoia de calitate a materialelor folosite în constructii. Nimeni nu are de câstigat dacă se va produce ieftin si prost. Meseriasul  îsi va strica reputatia, iar clientul final va cheltui mai mult fiind nevoit să refacă lucrarea în scurt timp. Situatia este si mai gravă în cazul lucrărilor de anvergură. Deci, noi suntem pentru dezvoltare, cu conditia ca aceasta sa să fie durabilă”, este de părere Bogdan Pîrvu.

AdePlast este cel mai important producător roman de material pentru constructii cu trei platforme industriale situate în Oradea, Ploiesti si Roman.
Oradea. Capacitatea de productie este de 250.000 de tone adezivi si mortare uscate, 50.000 de tone de vopsea  si tencuieli decorative pe an  si 700.000 metri cubi de polistiren expandat (EPS), având inclusă si capacitatea de productie de polistiren grafitat în cobranding cu firma BASF.
Ploiesti.

Pe platforma industrială de la Ploiesti se află o fabrică de adezivi si mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone, o fabrică de polistiren expandat (EPS) de 1.050.000 de metri cubi, o line de productie de polistiren grafitat de 150.000 de metri cubi, la care se adaugă  fabrica de vopsele,, tencuieli decorative, lacuri si emailuri, cu o capacitate de 50.000 tone pe an.
Roman. AdePlast detine o zonă industrială care include o fabrică de adezivi si mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone si  o linie de productie de polistiren expandat cu o capacitate anuală de 700.000 de metri cubi. Astfel, Adeplast devine producătorul de termosistem numărul 1 din România, având toate materialele componente realizate în fabricile proprii.

.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar