|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 03-04-2012 |
AdePlast ofera premii de peste 100.000 de euro intr-o campanie promotionala
Alte stiri la aceasta categorie
AdePlast a demarat din 23 martie 2012 o campanie de comunicare sub numele “Cautăm meseriasi buni la toate” cu premii în valoare totală de peste 100 de mii de euro. Campania de comunicare a promotiei, valabile între 23 martie si 23 octombrie, intră pe TV cu spoturi de 10 si 20 de secunde, este vizibilă la raft si pe un landingpage aflat pe site-ul AdePlast. Spoturile vor fi difuzate pe statiile TV Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, TVR 1, TVR 2, B1TV, MGM, OTV, Sport 1, Dolce Sport, Etno, Taraf, Zone Reality si Universal Channel.
Campania va consta într-o tombolă cu sute de premii în fiecare zi (LCD-uri, tablete si telefoane) si va culmina prin cele trei mari premii puse la bataie. Este vorba de 3 Dacii Pickup complet dotate pentru ca meseriasii câstigători să poată porni o actiune de antreprenoriat. Astfel, AdePlast o “să-i facă sefi!”.
”Cele trei extrageri ale autoturismelor oferite ca premii vor avea loc în 1 iunie, 1 august si 1 noiembrie si vor fi anuntate prin intermediul unor stiri difuzate de postul Realitatea TV. Vom completa campania prin tipărirea a mii de postere, stikere si wobblere”, declară Marcel Bărbut.
Prin acestă campanie “AdePlast îsi propune pentru 2012 o noua abordare a clientului final. Actiunile propuse pentru acest an sunt deja concertate în primul rând pe clientul final: meseriasul”, declară Marcel Bărbut.
Într-o piată concurentială, bazată din păcate pentru clientul final doar pe pret, AdePlast, lider pe segmentul mortarelor uscate, iese din tiparul “cel mai mic pret” si premiază consumatorii care au înteles că în această bransă mai important ca pretul este calitatea lucrării executate în ansamblu. “AdePlast vrea să multumească pe parcursul intregului an atât clientilor săi fideli, cât si grupului nou de clienti care vor să se angreneze în această miscare a noastră care sustine profesionalismul si calitatea” sustine Marcel Bărbut. Calitatea produselor AdePlast este garantată de cele mai noi fabrici din România de mortare, vopsea si polistiren în care au fost investiti zeci de milioane de euro în ultimii 5 ani.
2011 a însemnat pentru AdePlast o crestere a cifrei de afaceri de 12,5 procente fată de 2010 (până la 143 de milioane de lei), în conditiile unei cresteri generale a pietei constructiilor de maxim 5 procente.
AdePlast este cel mai important producător român de adezivi si mortare uscate, cu două facilităti de productie dezvoltate la nivel national, o fabrică la Ploiesti si una la Oradea. Capacitatea totală de productie pentru sectorul mortarelor se ridică la 700.000 de tone anual.
Productia de vopsea, tencuieli decorative si de adezivi speciali în stare umedă se ridică la 80.000 de tone. Unitatea de productie de vopseluri si tencuieli decorative este una dintre cele mai moderne la nivel national, fiind inaugurată la începutul anului 2009 la Oradea. Începând cu anul 2011 AdePlast a pus în functiune o fabrică de polisitern expandat la Ploiesti, cu o capacitate de productie de 700.000 metri cubi pe an..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Kenji
Este absolut jennat. Suntem specialisti in furaciuni si pe plan viral vad. Diferenta dintre clipul lor si al nostru este ca al lor este cool iar al nostru este penibil. Ei au vedete adevarate care transmit mesajul pe bune iar noi o avem pe Luminita care palpaie sa se stinga. Efectul acestui clip asupra mea este sa nu votez si sa nu ma mai uit la el niciodata.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|