|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
|
Adaugat in data de 23-08-2013 |
Bosch IXO Barbeque - noua surubelnita cu acumulator litiu-ion
Alte stiri la aceasta categorie
În această vară, Bosch lansează în România IXO Barbeque, o şurubelniţă cu acumulator litiu-ion care, prin ataşarea unui dispozitiv special, se transformă într-o suflantă adaptor ce ajută la aprinderea cărbunelui pentru grătar, într-un mod simplu şi distractiv, prin apăsarea unui buton. Cu această ediţie specială pentru sezonul de vară a şurubelniţei cu acumulator IXO, Bosch vrea să fie alături de clienţii săi pasionaţi atât de bricolaj, cât şi de grătare. După realizarea dispozitivului de deschidere a sticlelor de vin IXO Vino şi a celui de condimentare a alimentelor prin simpla apăsare a unui buton cu IXO Spice, Bosch face ca aprinderea grătarului cu cărbune să fie distractivă, cu ajutorul adaptorului IXO Barbeque.
IXO Barbeque poate fi folosit foarte simplu: se scoate capacul negru frontal al IXO, se fixează adaptorul grătarului cu sistemul click, se pune mâna prin cureaua de siguranţă şi se apasă butonul roşu – iar focul va fi mult mai uşor de aprins. IXO Barbeque se potriveşte în orice coş de picnic şi încălzeşte cărbunele la temperatura potrivită, fără a fi nevoie de cablu. Adaptorul suflantei foloseşte fluxul de aer, fără a crea efectul de ventilaţie şi suflare. Materialul adaptorului de suflat asigură protecţia necesară împotriva focului. Mai mult, cureaua de siguranţă previne ca unealta să fie scăpată accidental.
Ambalat într-o cutie argintie, setul de livrare include şurubelniţa cu acumulator IXO, cele zece capete de şurubelniţă care sunt incluse în pachetul standard, încărcătorul şi noul adaptor de grătar.
Şurubelniţa IXO cu acumulator de 3,6 V de la Bosch este mică, uşoară şi cu un design ergonomic. Datorită dimensiunii sale reduse şi echilibrate, se poate lucra cu IXO în cele mai mici spaţii. Şurubelniţa IXO este special creată pentru micile înşurubări şi montări care sunt inerente în întreţinerea oricărei locuinţe. În aceste activităţi, IXO se dovedeşte mult mai eficientă decât şurubelniţele clasice. Cu o greutate de numai 300 de grame, ea poate fi mânuită cu uşurinţă pentru a înşuruba rafturi, a repara biciclete sau la demontarea şi montarea calculatoarelor.
Secretul succesului şurubelniţei IXO constă în tehnologia acumulatorilor litiu-ion, regăsită şi în laptop-uri sau telefoane mobile. Acumulatorul cu litiu-ion este mai mic şi mai uşor decât acumulatorii obişnuiţi, având aceeaşi putere. Un alt mare avantaj îl constituie faptul că acesta nu se auto-descarcă, ci lucrează la capacitate maximă, chiar şi după ce a stat nefolosit timp de un an. În plus, acumulatorii cu litiu-ion nu prezintă efect de memorie.
Şurubelniţa cu acumulator IXO de la Bosch a fost vândută în peste douăsprezece milioane de bucăţi la nivel global şi a revoluţionat încă din 2003 piaţa de DIY prin design-ul său uşor. Într-o lume plină de unelte mari şi greoaie, IXO s-a prezentat ca fiind o unealtă mică, uşoară şi foarte folositoare, devenind rapid cea mai populară unealtă din lume. Instrumentul este îmbunătăţit continuu, iar versiunea actuală oferă, de exemplu, cu 30 de procente mai mult cupru decât modelul anterior, şi prin urmare are o performanţă şi mai mare la înşurubare..
|
|
» Adauga comentariul tau |
Comentarii |
|
|
Jonathan
When electricity is gerneated, unused capacity goes to waste. There is no storage facility for capturing this unused capacity. Even in states where there is a shortage, there are peak and slow times. The waste would come at the slow times (usually evenings).Most electric car charging would occur in the evenings so that the car is charged for day usage, and this wasted capacity would be tapped into. Many electric cars also have the ability to recharge using solar power. While you won't get a full charge in this manner over the course of a day (while your car is parked in the work parking lot), it will aid in reducing the power that it requires from the grid. The reality of the situation is that by the time that electric cars impact grid power availability, the plants will have been built. This will take more than 10 years.
|
Yingying
1. They are more efficient than couotsbimn engines, they always provide maximum torque, and don't require a transmission.2. They can accelerate faster than ANY car that runs on gas (look up videos of electric cars smoking Ferraris!).3. Oil is only getting more expensive, and the price of oil will outpace the speed that we can make cars more oil efficient. Electric cars are the only long-term cheap method of transportation.4. Electric cars have been running on U.S. roads and highways for over a decade without problem (check out the Rav4-EV)5. Hydrogen isn’t safe. For hydrogen cars, you take electricity and convert it into hydrogen, and then convert it back into electricity, why not just store the electricity in a battery?6. 100% Electric cars are lighter than hybrids (no couotsbimn engine, no transmission), they also have a lower center of gravity and better handling.7. Electric cars cost more than 25% less to maintain (less parts)8. In 2008, U.S. spent $600 billion on oil, over 2/3 of which was imported and accounted for 30-59% of u.s. trade deficit. Electric cars could pump money back into the country and revitalize the economy. As we became less dependent on oil, we could stop purchasing it from unfriendly governments which threaten us, and we would have to spend less military power protecting our oil infrastructure, meaning we would be a richer and safer country.9. Although jobs will be lost if we start moving towards electric cars, jobs will also be created. A new study released estimates the net change in jobs would be 13,000 250,000 new jobs created.10. There are too many more reasons to fit in a list of ten. The price of healthcare would go down, cities would be quieter, the electric grid is already at a capacity to handle charging electric cars, electric cars are fun If electric cars are great, why aren't they more popular? Car companies can't access the best battery packs for electric cars (high powered NiMH batteries) because Chevron owns the patents for them and refuses to license them. Before Chevron owned the patent, GM and Toyota both had 100% electric cars that worked great. We need to demand the government force Chevron to license these batteries. There are plenty of places to learn more about electric cars on the internet, and elsewhere. I recommend the movie Who killed the electric car? and the book Two cents per mile by Nevres Cefo. If nothing else, remember that electric cars could be more than luxury vehicles- that they could change the way we think about transportation.
|
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie |
|
Recomanda aceasta pagina |
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat. |
|
|
|
|