transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 05-12-2024 4.7393 lei 4.977 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 23-11-2010

BrandTailors - rebranding pentru Monsena, companie de produse si servicii in constructii

BrandTailors - rebranding pentru Monsena, companie de produse si servicii in constructii BrandTailors - companie de strategie şi design de brand - a finalizat proiectul de rebranding al companiei Monsena. La sfârşitul anului 2009, consultanţii BrandTailors au fost abordaţi de către fondatorii companiei de servicii B2B Monsena, specializată în furnizarea, proiectarea, procesarea şi implementarea soluţiilor de acoperişuri fălţuite şi faţade ventilate. Brieful înaintat iniţial echipei BrandTailors a avut ca şi cerinţă centrală împrospătarea graficii website-ului corporate.

Pornind de la cerinţele specifice venite din partea echipei Monsena, consultanţii BrandTailors au mers un pas mai departe şi au demarat o serie de interviuri cu cele două categorii de audienţă ale companiei: arhitecţii şi constructorii. Cercetările au evidenţiat faptul că instrumentul de comunicare on-line pe care-l folosea Monsena era mai degrabă ineficace, în mare parte din cauza lipsei unei viziuni corporatiste convingătoare. Astfel, echipa Monsena şi cea a companiei BrandTailors au identificat nevoia derulării unui program de rebranding care să definească premisele favorabile dezvoltării Monsena într-un brand unic pe piaţa produselor şi serviciilor de construcţii.

“Monsena dă formă celor mai îndrăzneţe idei”, promisiunea brand-ului articulată de către consultanţii BrandTailors, s-a dovedit a fi expresia fidelă a credo-ului organizaţiei. Pentru a alinia identitatea vizuală credo-ului Monsena, Janos Kurko, Creative Partner BrandTailors, a abordat o manieră de execuţie atipică, construind logo-ul în plan vertical pentru a sugera ideea de semnalizare, printr-un totem, a amprentei pe care Monsena o lasă pe fiecare clădire în a cărei realizare se implică.

„Ideea mi s-a părut extrem de potrivită pentru acest client, întrucât, dincolo de legătura cu specificul activităţii, verticala are şi conotaţia creativităţii, şi a noului, a păstrării direcţiei şi a calităţii, dincolo de compromisuri”, a declarat Janos Kurko – Creative Partner BrandTailors.


“Programul de rebranding implementat alături de echipa de management Monsena confirmă faptul că valoarea profesională a echipei pe care o conduc rămâne una incontestabilă, atât în cazul programelor de branding de servicii, cât şi în cazul celor de branding de produs, arie de expertiză în care consultanţii BrandTailors şi-au dovedit eficacitatea în nenumărate ocazii” - Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.

Membrii echipei care au contribuit la rebranding-ul Monsena sunt: Beatrice Daniş şi Monica Dumitriu – strategie de brand, Alina Crangă, Cristina Ionescu şi Ionuţ Militaru – project management, Janos Kurko şi Beatrice Daniş – concept creativ, Ovidiu Pop, Vlad Neuman şi Lehel Mako – dezvoltare grafică, Mihai Părpălea - retuşare imagine şi pregătire de tipar.

BrandTailors (este compania de consultanţă strategică şi design de brand care în peste 6 ani de activitate a dezvoltat parteneriate de durată cu companii reputate pe plan internaţional şi local precum Unilever, The Coca-Cola Company, Cadbury, Orkla Foods, Star-Pepsico, Lagardere, GlaxoSmithKline, Intersnak, Tetrapk, Ulker, Interstar Chim, Dorna Lactate, Albalact, Prodlacta, Caroli Foods, Pambac, Azuga Waters, Titan, 7Spice, Vrancart, Macromex, Randler Group, Ţiriac Holdings, Intact Media Group, Smartree, Petrom etc.

BrandTailors a redefinit standardele în peste 40 de categorii de produse şi servicii, dezvoltând proiecte de revitalizare a numeroase brand-uri cunoscute precum Kandia, Măgura, ROM, Silvana, Ardealul, Wiesana, Tomi, Zuzu, Fulga, Rarăul, Laptic LaDorna, LaDorna Lapte Proaspat, Prodlacta, Bankia, Perla Covasnei, Tasty, Eurovita, Star, Loteria Română, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Antena 1, Liberty Parade, BCR Open Romania, Class Living, UTV, Monsena şi de creare unor brand-uri de succes precum Vibe FM, Azuga Apa de Izvor, Grania, Gata, Flavora, HapiHap, Fulg De Vară, Cher Patissier, Generis, Unlock Market Research şi Active Watch.

BrandTailors a lansat în iunie 2009 divizia Community BrandTailors – prima consultanţă de branding digital şi conţinut digital de brand din România..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Theipadcafe
Hola Ana ,la verdad es que te fclieito por tu blog.Con respecto a lo que comentas ,mi visif3n es que el cambio que se este1 produciendo en la sociedad es tremendo y las tics son un camino para algo mas grande si cabe.El proceso de hacerse mas conscientes es el objetiv;las tecnologedas solo son un camino a disfrutar mientras fomentamos la solidaridad la empatia ,la justicia, el amor .En espaf1a el sistema educativo revento la transversalidad( un gran boquete revolucionario) luego aparecen las competencias ,pero quien conoce los grandes objetivos del centro educativo en el que se trabaja?.La mayor parte nos centramos en los contenidos, pero lo mas importante, la educacif3n de cudadaneda planetaria la tenemos muy olvidada.El camino es hacernos cada vez mas conscientes de todo el proceso de nuestra vida y de nuestros semejantes y solo ased conquistar el gran objetivo de la educacif3n del siglo XXI ,por lo menos par mi:hacer que la gente sea feliz, si no es ased mal asunto.En mi centro de trabajo veo que si hay tecnologeda pero el sistema egolatra en el que vivimos se defiende a si mismo y los jovenes se toman el asunto de internet un poco a la ligera.Mas afan los chicos con problemas que hay que alegarlos de la web 2.0 y que salgan a jugar y divertirse pues es su manera de aislarse me1s y me1s.Bueno decir que el camino se ha comenzado y para mi o somos capaces de elevar los valores humanos( etica de mednimos) al altar y rechazar los contenidos tal como se han utilizado o el sistema continuare1 engendrando personas que continuaran pensando medo, medo ,medo cuanodo en la realidad todos somos uno.GraciasUn besoteangelfcampos@gmail.com
Jenibelle
That's way more clever than I was exepcintg. Thanks!
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar