Toamna este acea perioadă a anului în care mulţi români se gândesc să îşi renoveze locuinţa. Din acest motiv, Bosch şi Baumax vin în întâmpinarea acestora prin lansarea campaniilor “Fii premiant la vopsit” şi “Bosch te răsplăteşte”.
Prin cele două acţiuni, care au loc în perioada 29 august - 2 octombrie 2011, orice client Baumax care cumpără un pistol de vopsit Bosch primeşte cadou pe loc o găleată cu 10 litri de vopsea pentru casă, iar la orice sculă electrică de meşterit Bosch cumpărată, acesta primeşte cadou un pachet cu 6 doze de bere Tuborg.
Mai mult, în această perioadă, în intervalul orar 10:00-16:00, specialiştii Bosch vor demara o caravană cu demonstraţii care are următorul program:
Baumax Suceava pe 01.09
Baumax Iaşi şi Piteşti pe 02.09
Baumax Bacău pe 03.09
Baumax Braşov şi Târgu Mureş pe 09.09
Baumax Bucureşti Chitila şi Cluj pe 10.09
Baumax Ploieşti şi Timişoara pe 16.
09
Baumax Sibiu pe 17.09
Baumax Constanţa pe 22.09
Baumax Bucureşti Sun Plaza şi Craiova pe 23.09
Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este lider mondial pe piaţa sculelor electrice şi a accesoriilor aferente. În 2010, divizia a generat vânzări de peste 3,5 miliarde de euro, din care 90% în afara Germaniei. Cu mărci precum Bosch, Skil şi Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienţi şi progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea şi ritmul inovaţiilor.
În fiecare an, Bosch Power Tools lansează peste 100 de produse noi pe piaţă. În 2010, 40% din vânzări au fost generate de produse aflate pe piaţă de mai puţin de doi ani. Toate cele cinci segmente de business ale Bosch Power Tools – scule electrice portabile, scule staţionare, accesorii, aparate de măsură şi scule electrice de grădină – au avut o performanţă peste cea a pieţei.
Grupul Bosch este principalul furnizor global de tehnologie şi servicii. Potrivit cifrelor preliminare, aproximativ 283.500 de asociaţi au generat vânzări de 47,3 miliarde de euro în domeniul tehnologiei auto şi industriale, bunurilor de larg consum şi tehnologiei construcţiilor în anul fiscal 2010. Grupul Bosch include Robert Bosch GmbH şi cele peste 300 de filiale şi companii regionale din peste 60 de ţări.
Dacă sunt incluşi şi partenerii de vânzări şi servicii, Grupul Bosch este reprezentat în aproape 150 de ţări. Această reţea globală de dezvoltare, producţie şi vânzări reprezintă fundamentele creşterii viitoare. Bosch a alocat în jur de patru miliarde de euro pentru cercetare şi dezvoltare în 2010 şi a depus cereri pentru peste 3.800 de brevete în întreaga lume. Prin toate produsele şi serviciile sale, Bosch îmbunătăţeşte calitatea vieţii, furnizând soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi benefice. .