Înca de la debutul sezonului, Duraziv înregistreaza ponderi egale în vanzari pe toate cele trei divizii de business: adezivi, vopsele si profile metalice.
Bucuresti, mai 2014 - Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut de antreprenorul Daniel Guzu, si-a întarit pozitia pe piata de adezivi si cea de vopsele în primele patru luni ale anului datorita evolutiei înregistrate de diviziile de adezivi si, respectiv, vopsele si tencuieli. Vanzarile de adezivi Duraziv au crescut cu 21% în intervalul ianuarie – aprilie comparativ cu perioada similara a anului precedent, în timp ce divizia de vopsele a consemnat un avans de 35%. Evolutiile au fost determinate de consolidarea relatiilor cu partenerii, cresterea notorietatii brandului, precum si de accentul pus de clienti pe culoare, în decorarea locuintelor.
Vanzarile de materiale pentru finisaj Duraziv au crescut considerabil în primele patru luni în ciuda pronosticurilor rezervate din piata de la finalul lui 2013. Avansul vanzarilor de adezivi are la baza consolidarea relatiilor cu partenerii de business, atat pe retail, cat si pe segmentul B2B, chiar si în absenta lucrarilor mari de termoreabilitare. Programul intensiv de demonstratii practice si instruire a meseriasilor derulat în lunile de iarna a contribuit la cresterea cotei de notorietate, Duraziv reusind sa îsi consolideze astfel baza de utilizatori loiali.
Cresterea vanzarilor pe divizia de vopsele si tencuieli a fost determinata de masurile strategice ale companiei din ultima perioada: lansarea tencuielii decorative structurate Standard cu silicon, lansarea noului sistem de nuantare Duraziv ColorPRO si a unei cartele extinse de culori, precum si cresterea numarului de centre de colorare, obiectivul fiind de a ajunge la un numar de 100 pana la finalul anului.
„Ne-am propus un obiectiv îndraznet în 2013, respectiv o echilibrare a business-ului prin egalizarea ponderii fiecareia dintre cele trei divizii în vanzari.
În acest moment, divizia de adezivi genereaza circa o treime din încasari, iar divizia de vopsele este într-o crestere sustinuta”, declara Marga Carp, Director de marketing Duraziv. Pe parcursul anului 2013 divizia de vopsele a avut o pondere de 16,6% în cifra de afaceri, evoluand rapid în doar 3 ani de la lansare.
În primele patru luni ale acestui an, vanzarile de vopsele si tencuieli decorative au crescut ca pondere pana la 19%, în timp ce adezivii au avut o pondere de 35%, iar profilele metalice de 43%. În luna aprilie, toate cele trei divizii au generat vanzari similare, singurul trend descrescator fiind înregistrat de profilele metalice, ca urmare a diminuarii numarului de lucrari de compartimentari interioare.
Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii înca din anul 2003, cand a fost înfiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producatoare de adezivi s-a lansat în urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata în Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2013 compania a raportat o cifra de afaceri de circa 17 milioane de euro..