transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 20-05-2024 4.5879 lei 4.9751 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Velicios.ro - vegan, plant based

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 04-10-2011

Duraziv a lansat o campanie de educare a consumatorilor si va extinde gama de produse eco label destinate pietei de constructii

Duraziv a lansat o campanie de educare a consumatorilor si va extinde gama de produse eco label destinate pietei de constructii Compania locală Duraziv, deţinută de omul de afaceri Daniel Guzu, a demarat în magazinele Praktiker o campanie de promovare şi educare a publicului cu privire la beneficiile primei vopsele cu etichetă ecologică din România, „Duraziv fără miros”.

Această acţiune a reliefat un aspect important: clienţii ştiu foarte puţine lucruri despre beneficiile produselor ecologice, dar în momentul în care li se explică avantajele acestor sortimente, devin interesaţi şi sunt dispuşi să plătească chiar mai mult decât pentru produsele obişnuite, cu toate că în cazul vopselei eco label „Duraziv fără miros” preţul este chiar mai mic decât al altor vopsele premium.

Campania de educare demarată de Duraziv se desfăşoară în 27 de magazine Praktiker din întreaga ţară în perioada 9 septembrie - 26 noiembrie, în zilele de vineri şi sâmbătă, de două ori pe lună. Aceasta include demonstraţii, preţuri promoţionale de lansare pentru vopseaua „Duraziv fără miros” şi oferirea tuturor vizitatorilor de mere româneşti bio – care reflectă calităţile ecologice ale produsului Duraziv Vopsea Fără Miros şi beneficiile acestuia.

„Dorim să ne extindem producţia de materiale de construcţii ecologice. Nu ne vom opri la vopsele, ci vrem să dezvoltăm o întreagă gamă de produse cu aceste caracteristici”, declară Daniel Guzu, proprietar Duraziv. „Protecţia naturii şi o viaţă mai sănătoasă reprezintă pentru mine o temă care mă preocupă de mulţi ani. Acesta este şi motivul pentru care am investit în ferme în care am drept ţintă practicarea unei agriculturi ecologice. Fiind managerul unei companii, pot imprima produselor această direcţie: aceea de a fi cât mai prietenoase cu mediul înconjurător şi cu utilizatorii lor”, adaugă Daniel Guzu.


La începutul acestui an compania a lansat Vopseaua Fără Miros, primul produs industrial din România care a obţinut dreptul de a utiliza eticheta ecologică. Producţia de vopsele reprezintă un segment nou de activitate pentru Duraziv, care îşi doreşte în acest an să ajungă la vânzări de peste un milion de euro pe acest segment. „Dorim o creştere a afacerilor de 30% în acest an până la 18 milioane de euro, iar vopselele vor avea şi ele o contribuţie în acest sens”, spune Daniel Guzu.

„Practic, ne-am asumat un pionerat în a educa publicul. Nu este un produs ieftin, nu se bate cu alte produse la raft pe preţ, ci pe beneficii, este o categorie în sine. În acest sens, este foarte important să vii alături de client sau de meşter şi să-i explici de ce e important să-l folosească. Din acest motiv apreciem faptul că Praktiker a ales să ne fie partener în această direcţie”, declară Marga Călin, Director de Marketing Duraziv. „Clienţii ştiu puţine lucruri despre beneficiile produselor ecologice şi vrem să le explicăm cât mai bine. Denumirea produsului în sine subliniază o calitate a acestuia. În cadrul campaniei am primit zeci de întrebări de la clienţi, care de care mai diverse, din care a reieşit că sunt dornici să afle mai multe despre produsele ecologice în general”, adaugă Marga Călin.

Vopseaua Duraziv Fără Miros are o serie de beneficii care se adresează atât clientului final, cât şi meşterilor sau aplicatorilor. Acesta are un conţinut minim de chimicale, astfel încât cel care o aplică nu inhalează compuşi toxici. În acelaşi timp, vopseaua este fără miros, permiţând locuirea în camera zugravită încă din ziua aplicării vopselei. Se aplică foarte uşor, este superlavabilă putându-se curăţa cu mare uşurinţă şi are o putere de acoperire peste media produselor din piaţă.

Duraziv este o companie activă pe piaţa de materiale de construcţii încă din anul 2003, când a fost înfiinţată sub denumirea iniţială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare. Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investiţii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de producţie de 200.000 de tone pe an, situată în Popeşti Leordeni. Fabrica este dotată şi cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2010 compania a raportat o cifră de afaceri de 13,5 milioane de euro, în creştere cu 50% comparativ cu anul precedent.
.


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Jennica
Appericiaton for this information is over 9000-thank you!
Nombulelo
CrissSalut,Am ajuns si eu pe acest blog, (din pcatae) si am citit articolul scris de Budha.In primul rand, cred ca ar trebui sa stai sa te mai documentezi cu ce se mananca Seo.Ziceai mai sus ca baietii astia de la Silkweb cer bani pentru optimizare , poi au si dc sa ceara pentru ca stiu ceea ce fac,(fata de tine) din cate vad sunt pe locul 1 dupa ?web design?.(nu vad ce iar impiedica sa aduca in primele rezultate alte site-uri),deci codarea tabelara ii trage in jos?, explica-mi mie cum sunt pe nr.1.Defapt nu ai cum, daca nu stii cu ce se mananca Seo.Pune mana si invata Seo daca doresti sa le oferi clientiilor tai toate serviciile, nu ii duce de nas ca stii Seo.Ia uita ce ii raspunde baiatul nostru lui Bogdan Epureanu mai sus:?Ok, tu vrei sa mergi pe cod tabelar, foarte bine, fa-o, dar nu te baga pe servicii de optimizare, pentru ca nu ai nici o treaba in domeniul asta, din start.? vrei sa spui ca tu ai habar,mai cap de pluta,mai bine ti-ai gasi alta preocupare fratzica, imi creste tensiunea cand citesc fiecare fraza scrisa de tine.Nu vrei sa scrii putin si despre Seo, poate mai invatam ceva de la tine:>.Iar lupta dintre Firme si Freelanceri nu exista,O firma serioasa nu va lucra niciodata cu un freelancer, ce garantii poti aduce tu ca si freelancer?Azi iti face ceva, maine nu mai dai de el.Bafta!Ps:GANDESTE DE DOUA ORI INAINTE SA SCRII O ABERATIE!
Rock
This “free sharing” of infomration seems too good to be true. Like communism.
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar