transport caini, transport catei, transport caini international, transport catei international, transport pisici, transport pisici international, transport animale, transport animale de companie, transport caini anglia, transport caini germania, transport caini olanda, transport caini franta, transport caini belgia, transport caini pret, transport pisici germania, transport pisici anglia, transport animale anglia, transport animale germania, transport caini romania
Curs Valutar 28-03-2024 4.5892 lei 4.971 lei

 



A fost lansat Catalogul Persoanelor Fizice Autorizate click aici pentru detalii

ora exacta

Inele de logodna

Imobiliare, real estate

cosuri cadou Gourmetgift

Laronef

Contabilitate Constanta

service frigidere reparatii

Expert Contabil Constanta

Servicii curatenie Cluj

Deblocari usi metalice

Asfaltari Bucuresti

lac de pescuit cluj

Info, blog

reparatie frigidere Bucuresti

Curs Valutar E-ziare.ro


 
Contact & Despre noi
Politica de confidentialitate
SMART financial - © Smart Press
Stocheaza documente in cloud


« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol
Adaugat in data de 26-04-2012

Duraziv isi propune o crestere de 75% pe divizia de vopsele in 2012

Duraziv isi propune o crestere de 75% pe divizia de vopsele in 2012 Producătorul autohton de materiale de construcţii Duraziv, deţinut de omul de afaceri Daniel Guzu, îşi propune pentru acest an vânzări de peste 3,5 milioane de euro pe divizia de vopsele. Aceste produse ar urma astfel să aibă o pondere de circa 15-20% din totalul business-ului la doar doi ani de la instalarea liniei de producţie.

În primul trimestru al acestui an vânzările de vopsele au fost cu 120% mai mari comparativ cu perioada similară a anului precedent. Compania a lansat recent şi o campanie de publicitate pentru cel mai important produs din cadrul acestei divizii, Duraziv fără Miros, primul produs industrial din România care a obţinut etichetă ecologică.

„Rezultatele din primul trimestru pentru divizia de vopsele sunt peste aşteptări. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate practic în luna martie, având în vedere că în primele două luni ale anului nu s-au putut face livrări decât în foarte mică măsură”, declară Marga Călin, director de marketing Duraziv. „Vopseaua va fi produsul care ar putea performa cel mai bine anul acesta, având în vedere că se va pune un accent deosebit pe finisaje. Ne dorim în acest an o cifră de afaceri de circa 20 milioane euro şi credem că plusul faţă de vânzările din 2011 va fi dat tocmai de divizia de vopsele”, adaugă Marga Călin.

Duraziv a lansat anul acesta o campanie intensă de comunicare pentru vopseaua Duraziv Fără Miros în vederea promovării acestui produs cu caracteristici unice în piaţă.
„Campania de publicitate vizează în special promovarea produsului pe principalele canale. Suntem pregătiţi să susţinem o dezvoltare solidă a acestei divizii, principalele investiţii care vor fi realizate anul acesta vizând tocmai această categorie de produse”, explică Marga Călin.

În 2011 vânzările de vopsele ale companiei Duraziv au depăşit pragul de 2 milioane de euro. Divizia de vopsele a fost lansată în a doua parte a anului 2010, moment care a marcat revenirea antreprenorului Daniel Guzu pe un segment de piaţă care l-a consacrat. 2011 a fost primul an când această divizie a funcţionat pe întreg parcursul anului.

Duraziv este o companie activă pe piaţa de materiale de construcţii încă din anul 2003, când a fost înfiinţată sub denumirea iniţială de Bau Profil de către antreprenorii Daniel şi Irina Guzu. Compania produce materiale de construcţii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisări interioare şi exterioare, sisteme complete de termoizolare şi hidroizolare. Divizia producătoare de adezivi s-a lansat în urma unei investiţii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrică modernă, cu o capacitate de producţie de 200.000 de tone pe an, situată în Popeşti Leordeni. Fabrica este dotată şi cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2011 compania a raportat o cifră de afaceri de 18 milioane de euro, în creştere cu 34% comparativ cu anul precedent..


 » Adauga comentariul tau Comentarii 
 
 
» adauga
Synthia
Imi place cum loveste ala cu pruioicl. E faza de film. Imi e totusi mila de cel care a incasato pentru ca a frut sa fie o farsa insa asta e. Se mai intampla :)
« click pentru a vizualiza toate articolele de la aceasta categorie
Tipareste acest articol Recomanda acest articol

Recomanda aceasta pagina 
Daca considerati acest articol interesant il puteti recomanda unui prieten folosind formularul alaturat.
 


Newsletter SMARTfinancial


» reset
TVA
+TVA
» arhiva curs valutar